Luni, 05 Mai 2025
RO EN

ADEPLAST a incheiat anul 2017 cu afaceri de 92 milioane de euro

Liderul pietei de materiale termoizolante, AdePlast, a depasit anul trecut pragul de 92 milioane de euro, o cifra de afaceri in crestere cu 20% fata de rezultatul din 2017. "A fost o evolutie buna avand in vedere ca, la momentul adoptarii bugetului, ne-am propus o crestere de doua cifre, dar stiam ca pe pietele noastre se anuntau turbulente pe anumite segmente si reconfigurari de forte din partea competitiei, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut", a declarat Daniel Stancescu, CEO al AdePlast.
Aproximativ 8% din cifra anuala de afaceri s-a datorat exportului, 92% din vanzari fiind generate de livrarile interne. "Cifrele la export au fot realizate gratie certificarilor europene ETAG 004 si BBA (The British Board of Agrements - BBA - din Marea Britanie) pentru care fabricile AdePlast au fost indelug studiate si apoi auditate", a precizat Daniel Stancescu.
Cresterea de pe piata interna s-a datorat preponderent activitatii din domeniul rezidential, in conditiile in care volumul lucrarilor publice de termoreabilitare a stagnat. "Suntem extrem de multumiti ca tot mai multi dezvoltatori imobiliari si constructori au inteles avantajele achizitiei unui pachet complet de materiale de la un singur producator, fata de achizitia fragmentata. La finalul proiectelor, multi dintre acestia au constatat ca lucrarile au costat mai putin si au avut parte si de garantie din partea AdePlast, argumente care i-au ajutat mai departe ca avantaj in vanzare", a mai spus Daniel Stancescu.
 
Exportul, ajutat de certificari la nivel european
Desi costul transportului este unul din factorii-cheie ai competitivitatii la export in domeniul materialelor de constructii, AdePlast livreaza in Ungaria, Bulgaria, Austria si Republica Moldova. Produsele sub marca AdePlast au ajuns, insa, cu o crestere accelerata, si in state precum Marea Britanie, Italia sau Spania. "Constructorii sau chiar meseriasii romani care lucreaza pe aceste piete au fost redutabili ambasadori ai produselor AdePlast. Noi spunem ca este vorba despre calitatea produselor noastre, dar pe langa asta, meseriasii romani ne-au cerut certificari europene pe care le-am obtinut. Acestea au constituit argumente solide pentru export, trend care continua si in 2018", incheie Daniel Stancescu.
Departamentul financiar din cadrul AdePlast monitorizeaza permanent cresterea generala a preturilor, in special a celor la utilitati si combustibili, majorarile salariale, impactul cursului valutar si ratele dobanzilor din Romania. Strategia AdePlast pentru 2018 vizeaza mentinerea ratei de crestere sustenabila a cifrei de afaceri si a profitului companiei, la fel ca in anul 2017.

Din aceeasi categorie

30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
30 Apr 07:00 | SIKA: Strategia ”local for local” isi arata acum roadele intr-un context protectionist
24 Apr 10:03 | INVESTITIE de 20 mil. euro pentru constructie fabrica vata minerala la Miercurea-Ciuc
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA