Miercuri, 02 Iulie 2025
RO EN

AKZONOBEL: Noua colectie Futura 2010 - 2013, lansata la Bucuresti

Concernul AkzoNobel, cel mai mare producator de vopsele pulbere din lume, cu 29 de fabrici in toata lumea, a lansat, recent, pe piata din Romania cea de-a patra editie a colectiei Futura, in cadrul unui eveniment special care a avut loc la Bucuresti. Manifestarea a reunit echipa de lucru din Romania, reprezentanti din strainatate, firme colaboratoare si numerosi arhitecti. Holdingul olandez este cel care a lansat pe piata de profil prima vopsea pulbere pentru domeniul arhitectural in anul 1972, continuand sa realizeze o gama diversa de produse de acest tip, caracterizate, in principal, prin aceea ca nu contin substante toxice pentru mediu si utilizatori. Sistemele de nuantare destinate vopsirii in camp electrostatic sunt grupate inca de acum 10 ani in colectia Futura, care se reinnoieste o data la 3 ani. Editia 2006 - 2009 cuprindea 48 de nuante, dintre care au fost eliminate 13 modele ce se gasesc inca pe stoc si au fost adaugate alte 19, pentru a configura noua colectie Futura 2010 - 2013.
Elemente de nuantare caracterizate de inovatie si avangardism
Colectia Futura 2010 - 2013 este conceputa special pentru a personaliza fatadele cladirilor moderne si incearca sa capteze starea de spirit a viitorului. In acest sens, toate editiile colectiei au fost realizate printr-o colaborare cu Institutul Peclers - Paris, o binecunoscuta agentie de consultanta in inovatie, care studiaza tendintele din lumea modei, a artei, a manifestarilor sociale etc. “AkzoNobel Powder Coatings a materializat indicatiile institutului in cinci palete de culori, fiecare avand o tema specifica pentru care s-au folosit surse de inspiratie distincte, respectiv: Methamorphosis (sursa de inspiratie fiind progresul stiintific si dezvoltarea tehnologica), Green Attraction (natura si ecologia), Neo Elementary (mestesugurile traditionale, combinate cu prelucrarea pietrei si a lemnului), Survival World (jocurile video si degradarea industriala) si Color Fiction (noua generatie media si a internetului). In cadrul gamei Methamorphosis se afla si o culoare de inspiratie romaneasca, respectiv Mangalia. Totodata, verdele este noua nuanta emblema a viitorului”, a precizat Anamaria Hodorogia, specialist de marketing AkzoNobel Powder Coatings. Colectia este realizata in Interpon D2525 ultra durabil, o tehnologie care confera rezistenta la intemperii de 5 ori mai mare decat la produsele obisnuite. De asemenea, toate produsele sunt metalice si au la baza tehnologia Bonded. Caracteristicile acestei noi colectii demonstreaza, inca o data, faptul ca AkzoNobel Powder Coatings este preocupata permanent de inovatie. Informatii suplimentare, la www.interpon.com

Din aceeasi categorie

18 Iun 07:00 | ARKEMA consemneaza livrari si performantele financiare bune in trimestrul intai 2025
04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA