Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

HENKEL: Crestere de 3,9% a vanzarilor de adezivi in trimestrul al doilea

Divizia de adezivi din cadrul grupului german Henkel a inregistrat, in trimestrul al doilea al acestui an, o crestere de 3,9% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada din 2010, pana la 1,96 miliarde euro, rezultat determinat atat de sporirea volumului, cat si a valorii livrarilor. Datorita masurilor intreprinse pentru cresterea eficientei, specialistii departamentului au reusit sa contracareze impactul negativ al cresterii preturilor la materii prime si ambalaje. Profitul operational al acestui segment a consemnat un avans de 21,1%, pana la 269 milioane de euro, indicator ce include si veniturile obtinute din vanzarea afacerii cu membrane utilizate pentru sistemele de acoperisuri, comercializate sub marca Wolfin. La nivel de grup, Henkel a raportat o sporire de 1,6% a vanzarilor din lunile aprilie - iunie 2011, fata de nivelul intervalului similar al anului trecut, pana la valoarea de 3,95 miliarde euro. "Am continuat sa raportam performante optime in trimestrul al doilea, in pofida contextului economic dificil. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta crestere, iar in tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare am consemnat majorari de peste 10%, contributia acestora la vanzarile totale ale holdingului sporind la 42%. In pofida scumpirii principalelor materii prime, am reusit sa crestem profitabilitatea tuturor diviziilor, datorita masurilor luate la nivel intern", a declarat Kasper Rorsted, directorul executiv al concernului german. Pe termen scurt, se estimeaza mentinerea unui contex economic dificil, marcat de majorarea cotatiei materiilor prime si de incertitudinile de pe principalele piete de desfacere. Totusi, conducerea Henkel a imbunatatit previziunile de crestere organica pentru anul in curs, pana la +5%. Din punct de vedere regional, vanzarile inregistrate in Europa de Vest in trimestrul al doilea au sporit cu 2,4%, pana la 1,42 miliarde euro, iar cele din estul continentului s-au majorat cu 7,3%, la 729 milioane de euro. Rezultatele din regiunea Africa/ Orientul Mijlociu au fost influentate de contextul politico-social extrem de dificil, incasarile insumand 231 milioane de euro, in scadere usoara fata de nivelul de 236 milioane de euro inregistrat in perioada aprilie - iunie 2010. Vanzarile generate in regiunea Americii de Nord au scazut cu 5,2%, pana la 676 milioane de euro, resimtindu-se puternic impactul cursului valutar mefavorabil, in timp ce in zona Asia-Pacific s-au raportat cresteri de 4,8%, pana la valoarea de 587 milioane de euro. Pe pietele in dezvoltare din Europa de Est, Africa/ Orientul Mijlociu, America Latina si Asia (cu exceptia Japoniei), vanzarile au crescut cu 4,7%, pana la 1,67 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.com

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA