Vineri, 21 Noiembrie 2025
RO EN

HENKEL: Cresterea vanzarilor din T1 2024, afectata de cesiunea activitatii din Rusia

Vanzarile Henkel din primele trei luni ale lui 2024 au fost de aproximativ 5,3 miliarde euro, ceea ce constituie un avans organic de 3%. Pe segmentul de adezivi, sporul s-a plasat la 1,3%, iar pe cal al brandurilor de consum de 5,2%. Achizitiile Seal for Life Industries si Vidal Sassoon din China au fost finalizate mai devreme decat se anticipase. Dinamica rezultatelor a fost determinata de evolutia preturilor in ambele unitati de afaceri, care a fost incurajata de masurile de portofoliu din unitatea de afaceri Consumer Brands. In termeni nominali, vanzarile au scazut cu -5,2% fata de perioada de referinta, in principal din cauza cesiunii activitatilor comerciale din Rusia si a efectelor negative ale cursului de schimb valutar. Pe segmentul de adezivi, majorarea a fost determinata in principal de cresterea puternica a vanzarilor organice in domeniul de afaceri Mobility & Electronics. Din punct de vedere geografic, in Europa incasarile s-au ajustat pozitiv cu 2,5%, iar in IMEA (India, Orientul Mijlociu si Africa) cu 26,9%. Regiunea America de Nord a inregistrat o evolutie organica negativa a vanzarilor de 3%, in vreme ce in America Latina, vanzarile au fost cu -2,7% mai mici. Revenind la divizia de adezivi, aceasta a inregistrat vanzari in cuantum de 2,677 miliarde euro in primul trimestru al anului 2024, ceea ce reprezinta o scadere nominala de -4,1%. Ajustate pentru schimb valutar si achizitii/dezinvestiri), vanzarile au crescut cu 1,3%, atat pretul, cat si volumul livrarilor imbunatatindu-se vizibil. Intr-un mediu de piata provocator, cresterea pe segmentul de  mestesugari, constructii si utilizatori profesionisti a fost de 0,3%, sustinuta in special de activitatea din domeniul constructiilor. Din perspectiva regionala, performanta organica a fost mixta, in Europa cifra de afaceri fiind sub nivelul din anul precedent. Pentru anul in curs, Henkel se asteapta acum la un avans organic al vanzarilor de 2,5% - 4,5%, in domeniul adezivilor dinamica urmand sa fie de 2% - 4%. In Romania, cifra de afaceri raportata in 2022 a fost de 1,17 miliarde lei, cu 10,3% mai mare fata cea din precedentul an fiscal.

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA