Miercuri, 24 Septembrie 2025
RO EN

HENKEL: Cresterea vanzarilor din T1 2024, afectata de cesiunea activitatii din Rusia

Vanzarile Henkel din primele trei luni ale lui 2024 au fost de aproximativ 5,3 miliarde euro, ceea ce constituie un avans organic de 3%. Pe segmentul de adezivi, sporul s-a plasat la 1,3%, iar pe cal al brandurilor de consum de 5,2%. Achizitiile Seal for Life Industries si Vidal Sassoon din China au fost finalizate mai devreme decat se anticipase. Dinamica rezultatelor a fost determinata de evolutia preturilor in ambele unitati de afaceri, care a fost incurajata de masurile de portofoliu din unitatea de afaceri Consumer Brands. In termeni nominali, vanzarile au scazut cu -5,2% fata de perioada de referinta, in principal din cauza cesiunii activitatilor comerciale din Rusia si a efectelor negative ale cursului de schimb valutar. Pe segmentul de adezivi, majorarea a fost determinata in principal de cresterea puternica a vanzarilor organice in domeniul de afaceri Mobility & Electronics. Din punct de vedere geografic, in Europa incasarile s-au ajustat pozitiv cu 2,5%, iar in IMEA (India, Orientul Mijlociu si Africa) cu 26,9%. Regiunea America de Nord a inregistrat o evolutie organica negativa a vanzarilor de 3%, in vreme ce in America Latina, vanzarile au fost cu -2,7% mai mici. Revenind la divizia de adezivi, aceasta a inregistrat vanzari in cuantum de 2,677 miliarde euro in primul trimestru al anului 2024, ceea ce reprezinta o scadere nominala de -4,1%. Ajustate pentru schimb valutar si achizitii/dezinvestiri), vanzarile au crescut cu 1,3%, atat pretul, cat si volumul livrarilor imbunatatindu-se vizibil. Intr-un mediu de piata provocator, cresterea pe segmentul de  mestesugari, constructii si utilizatori profesionisti a fost de 0,3%, sustinuta in special de activitatea din domeniul constructiilor. Din perspectiva regionala, performanta organica a fost mixta, in Europa cifra de afaceri fiind sub nivelul din anul precedent. Pentru anul in curs, Henkel se asteapta acum la un avans organic al vanzarilor de 2,5% - 4,5%, in domeniul adezivilor dinamica urmand sa fie de 2% - 4%. In Romania, cifra de afaceri raportata in 2022 a fost de 1,17 miliarde lei, cu 10,3% mai mare fata cea din precedentul an fiscal.

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA