Vineri, 20 Iunie 2025
RO EN

HIDROPLASTO estimeaza o dublare a afacerilor in acest an

Piata romaneasca de desfacere a produselor destinate executiei de lucrari de hidroizolatii se afla in continua crestere, atat datorita tendintei de aliniere la standardele europene din punct de vedere al calitatii, cat si garantiei serviciilor, potrivit datelor companiei specializate Hidroplasto. "Oferim tehnologii de ultima generatie furnizate de compania noastra si garantate de concernul german Besagroup. Pentru a adapta solutiile germane la specificul lucrarilor din Romania, sustinem o campanie continua de «educare» a proiectantilor, arhitectilor si antreprenorilor, prin care recomandam folosirea produselor de calitate superioara", a declarat Catalin Silegeanu, director general al Hidroplasto. Conform opiniei specialistului, piata autohtona a constructiilor se defineste, actualmente, prin cerinte tot mai variate, optimizare a costurilor de productie si nevoia de solutii bazate pe eficienta si calitate. Majoritatea proiectelor ce se desfasoara in Romania sunt finantate din fonduri europene, iar regulile in selectia furnizorilor devin tot mai stricte. "Spre deosebire de piata interna, unde decizia de achizitie se bazeaza aproape exclusiv pe pret, cele externe se caracterizeaza prin predilectia spre produse de calitate superioara", a precizat Catalin Silegeanu. Printre cei mai importanti antreprenori de constructii - parteneri ai Hidroplasto - se afla societatile Hidroconstructia SA, Vega '93, Tancrad, Tel Drum, Selina, Grupul de Constructii Sinecon, Bog'Art, Kranz Eurocenter, Geiger Romania, Max Boegl, Aktor, Astaldi, Coral etc. Anul trecut, cifra de afaceri a Hidroplasto s-a situat la 2,7 milioane de lei, in crestere fata de nivelul din 2011. "Asteptam rezultate pozitive si in 2013, bazandu-ne pe un raport bun calitate-pret, termeni optimi de livrare si garantie, profesionalism, experienta de sase ani pe piata, tarife accesibile etc. Rezultatele financiare au fost corect planificate, existand in permanenta un echilibru intre bugetul de cheltuieli previzionate si stabilirea tintelor de vanzari", a mai spus managerul companiei. In primele sase luni ale anului compania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,3 milioane de lei, estimarea pentru 2013, fiind de circa 5,3 milioane de lei. Pana la sfarsitul anului in curs, compania si-a propus sa obtina o cota importanta de piata si sa devina unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologii si solutii in acest domeniu. Informatii suplimentare, la www.hidroplasto.ro
 

Din aceeasi categorie

18 Iun 07:00 | ARKEMA consemneaza livrari si performantele financiare bune in trimestrul intai 2025
04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA