Vineri, 21 Noiembrie 2025
RO EN

KNAUF a realizat la nivel global vanzari totale de 7,2 miliarde de euro in anul 2018

In cadrul unor prezentari sustinute in fata investitorilor institutionali, managerii Knauf au aratat ca aceasta corporatie (care, printre altele, a fost desemnata compania globala a anului 2018 in domeniul materialelor izolatoare) este asociata cu produsele din gips in sine, aspectul fiind atestat atat de expertii in constructii, cat si de beneficiarii finali care cunosc marca.
„Aceasta asociere proverbiala a unui material de constructie cu numele unui producator nu este doar o coincidenta, ci reprezinta rezultatul a zeci de ani de eforturi si al preocuparilor constante vizavi de produsele de inalta calitate. De asemenea, Knauf inseamna siguranta, fiind cunoscut inca de la inceput prin acest atribut, nu numai prin calitatea produselor sale. Compania de familie a fost infiintata in anul 1932, cand fratii Alfons si Karl Knauf si-au asigurat drepturile de exploatare a depozitelor de gips in zona Schengen (Obermosel) din Germania. Curajul, hotararea si abilitatile de afaceri au fost motivele pentru care, un an mai tarziu, Knauf a infiintat prima fabrica de gips in Perl (Moselle), punand bazele pentru ceea ce mai tarziu a devenit grupul Knauf”, a subliniat Manfred Grundke, Managing Partner al Knauf.
Potrivit prezentarii, actualmente, Knauf este unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de materiale de izolatie moderne, sisteme de tencuieli si accesorii, sisteme compozite termoizolante, vopsele, sape, sisteme de pardoseli, echipamente si unelte de constructii. Cu 220 de fabrici si birouri de vanzari in peste 80 de tari din intreaga lume, cu 28.000 de angajati pe plan global si cu vanzari de 7,2 miliarde euro in 2018, grupul Knauf este fara indoiala unul dintre marii operatori de pe piata in Europa, Federatia Rusa, Asia, Africa si Australia.
Ca urmare a succesului global, firmele din cadrul grupului Knauf au ramas fidele principiilor stabilite de Alfons si Karl Knauf, pretuind increderea reciproca, diligenta, gandirea vizionara si coeziunea. Astfel, Manfred Grundke si Alexander Knauf (Managing Partners), precum si Nikolaus si Baldwin Knauf, in calitate de presedinte si vicepresedinte al comitetului actionarilor, sustin aceste valori la toate nivelurile.

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA