Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

KUMA ROMANIA: Extindere a unitatii de productie din Prahova

Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii marcile Kuma si Nordline, a anuntat o noua investitie in crearea unei noi sectii pentru productia de lavoare standard in cadrul fabricii de la Banesti (judetul Prahova), deoarece comenzile pentru astfel de modele se afla in crestere. O alta investitie planificata vizeaza dotarea sectiei de turnare din cadrul unitatii de productie cu o instalatie de tip BreezeAir, in vederea mentinerii unei temperaturi optime pentru lucru in timpul verii. Anul trecut, compania a inregistrat o crestere anuala a cifrei de afaceri, pana la  3 milioane de euro, pentru anul in curs fiind previzionat un nivel similar al incasarilor. Activitatile de export au continuat sa detina o pondere semnificativa, respectiv de 80% din totalul livrarilor, iar din punct de vedere regional, piata nord-europeana si cea romaneasca au inregistrat evolutii anuale de 8% fiecare. "Anul 2013 se anunta tot un an de criza, la fel de anost ca 2012. In acest sens, estimarile de stabilizare a cifrei de afaceri va reprezenta rezultatul tendintei de scadere a preturilor, ce va fi evidenta prin prisma lipsei cumparatorilor, - piata imobiliara si sectorul de creditare fiind deficitar in toata Europa. Totusi, cateva trenduri internationale pe piata lavoarelor ne-au determinat sa lansam noi modele, a caror scurgere se face din planuri inclinate sau prin sistemul deja omologat de noi, Kuma 7, diferita de scurgerea normala, cu ventil. De asemenea, am mai pregatit lavoare gen monobloc, cu design exclusivist. Se vor mentine, insa, in trend si obiectele sanitare cu forme organice, dar spre deosebire de cele ceramice sau din portelan cu aceste forme, care sunt albe, Kuma va lansa produse similare, in nuante inchise de granit, ce contrasteaza cu asezarea acestora pe blaturi cu diverse insertii", a declarat Camelia Olesen, director executiv al Kuma Romania. Din punct de vedere al vanzarilor, cel mai solicitat produs din oferta companiei a fost lavoarul lung cu mai multe boluri pe blat, utilizat preponderent pentru spatii publice din mall-uri, aeroporturi sau cladiri de birouri, in timp ce, in retail, s-au remarcat lavoarele pe lungimi mai mari de 120 cm, cu boluri dreptunghiulare. Aproximativ 70% din comenzile Kuma au fost pentru lavoare speciale, personalizate pe spatiul disponibil, cele mai multe comenzi provenind din orasele Bucuresti si Ploiesti. Informatii suplimentare, la www.kumaromania.ro
 
 

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA