Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

KUMA: Stabilizare a cifrei de afaceri la nivelul de 3 milioane de euro

Kuma Romania, unul dintre liderii pietei locale de obiecte sanitare exclusiviste si mobilier pentru bai si bucatarii marcile Kuma si Nordline, a raportat pentru anul trecut afaceri totale de 3 milioane de euro, ceea ce constituie un nivel similar celui din 2012, fiind resimtita o incetinire a fluxului cererilor provenite de pe piata scandinava, in special in ultimul trimestru. "Situatia se explica si prin faptul ca sectorul constructiilor rezidentiale a scazut foarte mult si in zona de nord a continentului, investitorii din regiune intampinand la randul lor dificultati in obtinerea unui credit. Scaderea comenzilor a fost compensata partial de cererea din Franta, in special pentru segmentul medical (spitale si med-spa-uri), reprezentand o nisa importanta pentru gamele Kuma Special si Kuma Innovative", a declarat Camelia Olesen, directorul executiv al Kuma Romania. Anul trecut, compania a avut un buget de investitii de aproximativ 400.000 de euro pentru majorarea productiei. "Obiectivele principale stabilite in 2014 vizeaza, in special, consolidarea relatiilor cu dealerii, promovarea conceptului Kuma «All for You» cu discounturi generoase pentru cei care opteaza pentru toate produsele din portofoliul companiei: lavoare si mobilier pentru bai, cazi sau placi de dus, blaturi pentru bucatarii turnate continuu si glafuri pentru ferestre de interior si exterior. Acest concept sprijina clientii care pot achizitiona intregul pachet necesar renovarii/ construirii unei locuinte", a precizat directorul companiei.
 
Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare, in 2014
Referitor la tendintele din 2014 ce pot marca piata obiectelor sanitare, nuanta anului este, potrivit Cameliei Olesen, radiant-orchid. "Kuma ofera materiale contrastante sau «surtone», preluand din tendintele culorii anului: la moda vor fi nuantele de gri si negru cu perle sidefate (Kuma Pearl Black sau Kuma Pearl White). Vor fi preferate, in continuare, lavoare in forma unor boluri sofisticate, realizate in planuri inclinate, sau care «curg» natural, in forme organice", a explicat directorul executiv al Kuma. In acest context, compania va lansa, in 2014, trei noi tipuri de boluri care se incadreaza in tendinte, respectiv Wega, Twist si Lake 7. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA