Joi, 08 Mai 2025
RO EN

LASSELSBERGER: Fondurile europene pot impulsiona piata de placi ceramice

Piata locala de placi ceramice s-a situat pe un trend usor descrescator in 2013, influentata in special de conditiile mai dificile din a doua jumatate a anului, potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, liderul pietei de profil din Romania si producatorul marcii Cesarom. Astfel, conform oficialilor firmei, daca in 2012 s-a raportat o valoare a pietei de aproximativ 120 milioane de euro si o cantitate de 25 milioane de metri patrati, in 2013 sectorul a fost evaluat la 115 milioane de euro, suma corespunzatoare unui nivel total de 24 milioane mp. "In ceea ce priveste anul 2014, acesta poate reprezenta un nou inceput, in conditiile in care se va reusi atragerea fondurilor europene intr-o pondere semnificativa, in special in zona infrastructurii rurale, pe langa obtinerea unui acces mai usor la finantare pentru finalizarea constructiilor demarate in anii precedenti. Daca blocajul financiar va continua, putem spune ca piata de placi ceramice se va situa, in 2014, cel mult la nivelul anului trecut", a declarat Toni Teau, directorul general al Lasselsberger Ceramics Romania.
Compania lanseaza periodic produse noi, o pondere semnificativa din vanzari fiind realizata prin intermediul centrelor de bricolaj. Produsele Cesarom sunt prezente in majoritatea magazinelor specializate si in cadrul centrelor de tip DIY din Romania, colectiile nou-lansate - Fantasy, Canvas si Opal - inregistrand vanzari semnificative.
 
Noi tendinte pe piata de gresie si faianta
Potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, este tot mai evidenta tendinta de montare pe orizontala a placilor de faianta, formatele dreptunghiulare conferind eleganta si amplitudine arhitecturii spatiului ambiental. "Decorurile moderne, sofisticate, cu motive florale si detalii geometrice, culori speciale vii, respectiv nuante precum purpuriu si turquoise reprezinta tendintele acestui an. Din punct de vedere al preferintelor cumparatorilor, devine tot mai evidenta tendinta acestora de a alege modele pe criteriul estetic, in functie de design, culoare si finisaj, in detrimentul pretului", a explicat Toni Teau. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
30 Apr 07:00 | SIKA: Strategia ”local for local” isi arata acum roadele intr-un context protectionist
24 Apr 10:03 | INVESTITIE de 20 mil. euro pentru constructie fabrica vata minerala la Miercurea-Ciuc
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA