Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

LASSELSBERGER: Fondurile europene pot impulsiona piata de placi ceramice

Piata locala de placi ceramice s-a situat pe un trend usor descrescator in 2013, influentata in special de conditiile mai dificile din a doua jumatate a anului, potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, liderul pietei de profil din Romania si producatorul marcii Cesarom. Astfel, conform oficialilor firmei, daca in 2012 s-a raportat o valoare a pietei de aproximativ 120 milioane de euro si o cantitate de 25 milioane de metri patrati, in 2013 sectorul a fost evaluat la 115 milioane de euro, suma corespunzatoare unui nivel total de 24 milioane mp. "In ceea ce priveste anul 2014, acesta poate reprezenta un nou inceput, in conditiile in care se va reusi atragerea fondurilor europene intr-o pondere semnificativa, in special in zona infrastructurii rurale, pe langa obtinerea unui acces mai usor la finantare pentru finalizarea constructiilor demarate in anii precedenti. Daca blocajul financiar va continua, putem spune ca piata de placi ceramice se va situa, in 2014, cel mult la nivelul anului trecut", a declarat Toni Teau, directorul general al Lasselsberger Ceramics Romania.
Compania lanseaza periodic produse noi, o pondere semnificativa din vanzari fiind realizata prin intermediul centrelor de bricolaj. Produsele Cesarom sunt prezente in majoritatea magazinelor specializate si in cadrul centrelor de tip DIY din Romania, colectiile nou-lansate - Fantasy, Canvas si Opal - inregistrand vanzari semnificative.
 
Noi tendinte pe piata de gresie si faianta
Potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, este tot mai evidenta tendinta de montare pe orizontala a placilor de faianta, formatele dreptunghiulare conferind eleganta si amplitudine arhitecturii spatiului ambiental. "Decorurile moderne, sofisticate, cu motive florale si detalii geometrice, culori speciale vii, respectiv nuante precum purpuriu si turquoise reprezinta tendintele acestui an. Din punct de vedere al preferintelor cumparatorilor, devine tot mai evidenta tendinta acestora de a alege modele pe criteriul estetic, in functie de design, culoare si finisaj, in detrimentul pretului", a explicat Toni Teau. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA