Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

NOU! Analiza importurilor de placi ceramice si obiecte sanitare – 9 luni 2012

A aparut analiza statistica a datelor referitoare la importul de placi ceramice si obiecte sanitare (in primele noua luni ale anului 2012), care include informatii relevante in vederea conturarii precise a evolutiei din domeniu. Materialul cuprinde tendinte, prognoze si comentarii referitoare la situatia pietei importatorilor si la perspectivele acesteia pe termen scurt/mediu. De asemenea, sunt disponibile diagrame relevante cu privire la principalele tari exportatoare de placi ceramice si obiecte sanitare, dar se analizeaza si aspecte referitoare la livrarile de faianta, gresie respectiv de chiuvete, lavoare, cazi de baie etc., in particular. Structura importurilor si valoarea acesteia, precum si informatiile inglobate in diagrame constituie elemente relevante pentru a estima nivelul actual al pietei nationale de placi ceramice si obiecte sanitare, dupa finalizarea perioadei de recesiune. La fel ca in editia precedenta a publicatiei Info-Placi Ceramice (aferenta analizei situatiei din semestrul intai al anului 2012), cea actuala include o serie de diagrame suplimentare in cadrul carora se analizeaza evolutia pretului mediu de import si a celui declarat de importatorii din principalele state de provenienta, luand in considerare anumiti indicatori de referinta. Pe baza analizei statistice elaborate de departamentul specializat al revistei Agenda Constructiilor, se pot contura noi strategii de afaceri, care sa tina cont de exigentele actuale ale clientilor. Cuantificand nivelul valoric al importurilor de faianta, gresie si obiecte sanitare, raportat de Institutul National de Statistica (INS) pentru intervalul ianuarie-septembrie 2012, rezulta la o prima vedere o diminuare putin semnificativa (-3,04%, la un total de… milioane de euro, comparativ cu… milioane de euro din perioada similara a anului 2011), ceea ce reflecta cu o relativa acuratete nivelul la care se afla piata autohtona de profil. De asemenea, trebuie precizat faptul ca doar segmentul produselor de tip gresie a ramas mai dinamic, trasand tendinta pietei, iar la celelalte categorii de produse s-au consemnat in cel mai bun caz scaderi valorice sau stabilizari la niveluri reduse. Se remarca si aspectul potrivit caruia, spre deosebire de primul semestru din 2012 (cand a avut loc o majorare de +2,23%), trendul ascendent s-a inversat momentan, insa doar datele aferente trimestrului al patrulea ar putea clarifica situatia reala a pietei importatorilor de placi ceramice si obiecte sanitare. Mai trebuie precizat ca, in general, diminuarea valorica in conditiile unei cresteri a cantitatilor importate constituie actualmente o caracteristica principala a companiilor din bransa. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA