Sâmbătă, 03 Mai 2025
RO EN

PAZO: Circa 100 milioane de euro pe piata locala de placi ceramice

Piata autohtona de placi ceramice se va situa la aproximativ 100 milioane de euro in acest an, potrivit estimarii managerului furnizorului local de gresie si faianta Pazo Grup, distribuitorul sistemelor italiene Marazzi in Romania. "In ultimii ani nu s-au mai comandat multe analize pentru piata de placi ceramice, insa tendinta anului 2012 in domeniu a fost de usoara descrestere. In acest context, pentru 2013 ne-am propus sa ne stabilizam la nivel de companie, sa rezistam la eventuale turbulente ale pietei si, nu in ultimul rand, sa prezentam pietei si potentialilor clienti avantajele si varietatea de produse si servicii pe care le comercializam. In pofida contextului dificil de pe piata, anul 2012 a reprezentat o perioada foarte buna pentru noi, inregistrand o crestere de peste  58% a cifrei de afaceri fata de cea din 2011, pana la 5,8 milioane de euro, la nivel de grup. De asemenea, anul 2013 a inceput foarte bine, am semnat deja contracte in valoare de peste doua milioane de euro si estimam o crestere de 20%-30% a vanzarilor si pe fondul disparitiei unor competitori de pe piata (insolvente, falimente etc.)", a declarat Lucian Azoitei, director general al Pazo Grup. In ceea ce priveste tendintele pietei de gresie si faianta in acest an, reprezentantul companiei confirma existenta la nivel international a unui trend general de utilizare a placilor ce imita parchetul, placi de dimensiuni mari ce se utilizeaza atat pentru placarea peretilor, cat si a pardoselilor, ceea ce sugereaza intentia producatorilor de a-si restrange portofoliile si de a incerca impunerea unui nou trend de design, bazat pe o gama redusa de produse. "In Romania, ca urmare a existentei apartamentelor cu suprafete mici, au ramas vandabile, preponderent, placile de dimensiuni mici, colorate. Totodata, principalul criteriu de achizitie a produselor a ramas, in special, pretul, in cele mai bune cazuri clientii optand si pentru un raport calitate/pret optim. In ansamblu, la nivelul companiei, ne-am concentrat activitatea cu precadere in zona proiectelor de mari dimensiuni, in care cele mai solicitate produse din oferta sunt placile ceramice portelanate, tehnice, rectificate de dimensiuni mari (60 cm x 60 cm si 60 cm x 120 cm). Totodata, va deveni activ segmentul de placi ceramice pentru fatade ventilate, unde sistemele ceramice sunt cele mai avantajoase de pe piata", a precizat Lucian Azoitei. Informatii la www.pazo.ro
 

Din aceeasi categorie

30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA