Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

PIATRAONLINE: Crestere de 20%-30% a vanzarilor, estimata pentru 2017

Compania Rock Star Construct, ce detine brandul PiatraOnline, primul magazin online din Romania dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajari interioare si exterioare, a incheiat anul 2016 cu afaceri totale de 5,5 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de nivelul din 2015. Pentru 2017, conducerea societatii estimeaza o evolutie de peste 20% a cifrei de afaceri. Membra a Marble Institute of America, PiatraOnline detine, din 2013, cel mai mare showroom specializat din tara noastra, la Bucuresti, avand o suprafata de 1.000 mp si o gama completa si variata de materiale naturale. La finele anului trecut, compania a lansat un apartament-concept cu doua camere, baie si bucatarie (de 60 mp), in cadrul showroom-ului, in urma unei investitii de circa 32.000 de euro, suma ce reprezinta valoarea totala a finisajelor, mobilierului, decoratiunilor si a altor elemente de baza pentru orice tip de apartament.
"Anul 2016 a fost plin de provocari: am inceput prin investitii in zona manageriala si de sisteme, am creat o platforma website noua, sisteme de vanzari si management informational, ne-am schimbat identitatea vizuala si am incercat sa aducem clientilor nostri cele mai moderne solutii de amenajare interioara din piatra naturala, fapt pentru care am si construit un apartament concept in interiorul showroom-ului. In plus, avand in vedere cererile primite, dar si produsele pe care le avem in showroom si pe magazinul online, pentru 2017 estimam o crestere intre 20% si 30% a cifrei de afaceri. Mai mult, anul viitor aniversam 10 ani de activitate", a declarat Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner al Rock Star Construct.
Conform datelor companiei, piata locala de piatra naturala a avut o valoare de circa 45 milioane de euro in 2015.
 
Crestere spectaculoasa a comenzilor, de Black Friday
Cu ocazia Black Friday (n.r. pe 18 noiembrie 2016), PiatraOnline a realizat vanzari de aproximativ 320.000 de euro, de doua ori mai mari fata de nivelul din 2015, cand s-au comercializat produse din piatra naturala in valoare de 150.000 de euro in ziua respectiva. "Avem reduceri de 50% la produse, de Black Friday, eveniment pe care il organizam in fiecare an. In acest an am avut 446 de comenzi in 24 de ore, in conditiile in care media lunara este de 800-900 de clienti", a explicat Mariana Constantinescu-Bradescu.
Produsele comercializate de companie pe piata locala sunt importate din Turcia, India, Grecia, Spania, Egipt, China, Bulgaria si Brazilia.

Din aceeasi categorie

04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA