Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

POLICOLOR tinteste vanzari de minimum 32 milioane de euro, in 2014

Dupa o scadere de aproape 12% a cifrei de afaceri realizate in 2013 de producatorul de vopsele Policolor SA si subsidiara Deko Professional, pana la circa 30 milioane de euro, compania si-a propus o crestere de cel putin 3%-5% a vanzarilor din 2014, caz in care rulajul cumulat al celor doua firme s-ar apropia de 32 milioane de euro. Potrivit opiniei lui Florin Stoleriu, Director Business Unit al Policolor Arhitectural, in cel mai optimist scenariu, afacerile grupului in Romania ar putea creste cu un procent dublu fata de dinamica pietei locale de lacuri si vopsele, industrie evaluata la 135-140 milioane de euro in 2013. In prezent, distributia pe piata nationala de profil (inclusiv la nivelul companiei Policolor) se realizeaza preponderent prin intermediul comertului traditional (circa 40% din livrari), urmat de cel realizat prin intermediul retelelor proprii de distribuitori/ magazine (35%) si de vanzarile realizate prin centrele de bricolaj. Potrivit managerului Policolor, situatia se va schimba in cativa ani. "In urmatorii cinci ani estimam ca aproximativ 40% din livrarile de lacuri si vopsele se vor realiza prin intermediul magazinelor de bricolaj, in detrimentul comertului traditional. Este un trend firesc, insa acest lucru nu va duce la disparitia comerciantilor traditionali. Acestia vor avea o cota mai mica de piata", este de parere Florin Stoleriu.
 
Peste 3,2 milioane de camere vopsite cu Spor, in 15 ani
Lansat de 15 ani pe piata locala a materialelor pentru constructii, brandul Spor este responsabil, in prezent, de aproximativ 35% din vanzarile anuale ale Policolor SA. Potrivit datelor companiei, in perioada 1999-2014 cu ajutorul produselor Spor s-au finisat cu vopsele lavabile 3,2 milioane de camere (circa o treime din numarul total al camerelor de locuit din Romania), 4,5 milioane de usi au fost finisate cu email si jumatate de milion de seturi de mobila pentru gradina au fost lacuite. Totodata, din anul 2002, de la lansarea sortimentului Spor Exterior, au fost colorati peretii a peste 150.000 de case din intreaga tara. Cel mai nou produs lansat de Policolor SA este reprezentat de Spor Aqua, email pe baza de apa, care poate fi utilizat pentru acoperirea suprafetelor din lemn, metal si zidarie. Pana la finele anului in curs, conducerea firmei si-a propus sa mai lanseze cel putin un produs nou. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA