Vineri, 21 Noiembrie 2025
RO EN

PPG reuseste conservarea marjelor prin programe de management al costurilor

Datele financiare raportate de PPG pentru trimestrul al doilea al anului fiscal curent arata vanzari nete de 3 miliarde USD, in scadere cu 22% fata de perioada similara a anului precedent (la rate constante ale cursului de schimb valutar). Contractie respectiva este pusa de expertii grupului pe seama pandemiei Covid-19, care a generat, de asemenea, inclusiv o deteriorare a veniturilor pe actiune. Cu toate acestea, pe fondul unor masuri tintite ce au vizat managementul costurilor si au dus la economii de peste 20 milioane USD, marjele au putut fi consolidate. De asemenea, PPG se bazeaza pe o lichiditate buna, la finele intervalului analizat numerarul disponibil si investitiile pe termen scurt totalizand 2,3 miliarde USD. In plus, datoria neta a inregistrat o diminuare de 300 milioane USD, iar fluxul operational de numerar a fost foarte aproape de cota din 2019. Conducerea PPG considera ca in contextul actual rezultatele obtinute sunt deosebit de solide, mai ales luand in considerare faptul ca in ultimele luni activitatea economica internationala a suferit un declin consistent. Elementul care a sustinut cel mai mult compania si a asigurat stabilitatea acesteia a fost constituit de performanta sectiei de produse arhitecturale de finisaj, mai ales pe segmentul DIY, unde cererea a sporit semnificativ in majoritatea regiunilor in care PPG desfasoara operatiuni comerciale. De asemenea, si alte divizii ale grupului au inceput sa consemneze redresari vizibile, mai ales dupa reluarea activitatii economice din China. Cu toate ca volumele au inregistrat scaderi raportate la nivelurile din anul precedent, din punct de vedere secvential au avut loc progrese notabile. In continuare, atentia va ramane focalizata pe protectia angajatilor si furnizarea catre clienti a produselor si serviciilor esentiale de care acestia au nevoie pentru a relua si eficientiza operatiunile proprii. In Romania, produsele PPG sunt livrate prin intermediul companiei Deutek, care promoveaza pe plan local brandurile Danke, Oskar si Superweiss.

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA