Luni, 12 Mai 2025
RO EN

REGATA: Crestere de 20% a veniturilor din 2012 pe fondul extinderii activitatii

 
Compania Regata, specializata in importul si distributia de placi ceramice si alte materiale de constructii, estimeaza o crestere de pana la 20% a cifrei de afaceri din 2012, la circa 30 milioane de euro, dupa ce anul trecut a inregistrat o crestere a vanzarilor de gresie si faianta. Principalul obiectiv pe termen lung al societatii este mentinerea trendului ascendent si diversificarea portofoliului de produse. Potrivit oficialilor Regata, principalii factori care au determinat evolutia afacerilor din ultimul timp au fost reprezentati de mentinerea preturilor de comercializare a produselor la nivelul din 2010 sau chiar de reducerea acestora, prin promotii si oferte speciale.
 
Catalin Misu, director general al Regata: "In urmatoarea perioada nu ne asteptam la un trend ascendent al vanzarilor similar celui din anii 2005-2007, insa vom consemna cu siguranta o crestere a cererii de placi ceramice. Estimam o valoare de 110 milioane de euro a vanzarilor pe piata specifica, insa nu credem ca aceasta cifra reflecta consumul intern. Compania noastra a fost premiata atat la nivel local, cat si pe plan national (in cadrul clasamentelor realizate de camerele de comert si de Consiliul National pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii), ocupand prima pozitie in aceste topuri. In ansamblu, sectorul autohton de gresie si faianta este, actualmente, bazat pe importuri, producatorii interni nefiind, deocamdata, competitivi din punct de vedere al preturilor. Totusi, acestia beneficiaza de avantajul exporturilor in ponderea vanzarilor. In ceea ce priveste utilizatorii de placi ceramice, majoritatea clientilor isi vor forma deciziile de achizitie in functie de aspect si de bugetul disponibil. Totusi, pentru a raspunde cat mai multor cerinte, am depus un efort considerabil pentru a avea in portofoliu cat mai multe si diversificate produse, la preturi accesibile. In ansamblu, decizia de cumparare a placilor ceramice este determinata, in principal, de preferintele individuale ale clientilor si pe plan secundar de pret. Din punct de vedere al tendintelor de design, anul acesta vor fi preferate, in continuare, culorile vii, calde si modelele simple. Inca din 2011, am inregistrat o crestere a vanzarilor de placile decorative si brauri, care confera un stil deosebit incaperilor. Dintre sortimentele noi lansate pe piata, am consemnat livrari optime pentru seriile «deluxe», care se caracterizeaza printr-un design special, cu texturi in relief. Principalele regiuni in care am avut rezultate optime sunt judetele Ilfov, Dambovita si Mures".
 

Din aceeasi categorie

07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
30 Apr 07:00 | SIKA: Strategia ”local for local” isi arata acum roadele intr-un context protectionist
24 Apr 10:03 | INVESTITIE de 20 mil. euro pentru constructie fabrica vata minerala la Miercurea-Ciuc
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA