Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

REGATA: Crestere de 20% a veniturilor din 2012 pe fondul extinderii activitatii

 
Compania Regata, specializata in importul si distributia de placi ceramice si alte materiale de constructii, estimeaza o crestere de pana la 20% a cifrei de afaceri din 2012, la circa 30 milioane de euro, dupa ce anul trecut a inregistrat o crestere a vanzarilor de gresie si faianta. Principalul obiectiv pe termen lung al societatii este mentinerea trendului ascendent si diversificarea portofoliului de produse. Potrivit oficialilor Regata, principalii factori care au determinat evolutia afacerilor din ultimul timp au fost reprezentati de mentinerea preturilor de comercializare a produselor la nivelul din 2010 sau chiar de reducerea acestora, prin promotii si oferte speciale.
 
Catalin Misu, director general al Regata: "In urmatoarea perioada nu ne asteptam la un trend ascendent al vanzarilor similar celui din anii 2005-2007, insa vom consemna cu siguranta o crestere a cererii de placi ceramice. Estimam o valoare de 110 milioane de euro a vanzarilor pe piata specifica, insa nu credem ca aceasta cifra reflecta consumul intern. Compania noastra a fost premiata atat la nivel local, cat si pe plan national (in cadrul clasamentelor realizate de camerele de comert si de Consiliul National pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii), ocupand prima pozitie in aceste topuri. In ansamblu, sectorul autohton de gresie si faianta este, actualmente, bazat pe importuri, producatorii interni nefiind, deocamdata, competitivi din punct de vedere al preturilor. Totusi, acestia beneficiaza de avantajul exporturilor in ponderea vanzarilor. In ceea ce priveste utilizatorii de placi ceramice, majoritatea clientilor isi vor forma deciziile de achizitie in functie de aspect si de bugetul disponibil. Totusi, pentru a raspunde cat mai multor cerinte, am depus un efort considerabil pentru a avea in portofoliu cat mai multe si diversificate produse, la preturi accesibile. In ansamblu, decizia de cumparare a placilor ceramice este determinata, in principal, de preferintele individuale ale clientilor si pe plan secundar de pret. Din punct de vedere al tendintelor de design, anul acesta vor fi preferate, in continuare, culorile vii, calde si modelele simple. Inca din 2011, am inregistrat o crestere a vanzarilor de placile decorative si brauri, care confera un stil deosebit incaperilor. Dintre sortimentele noi lansate pe piata, am consemnat livrari optime pentru seriile «deluxe», care se caracterizeaza printr-un design special, cu texturi in relief. Principalele regiuni in care am avut rezultate optime sunt judetele Ilfov, Dambovita si Mures".
 

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA