Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

ROCKWOOL: Crestere cu 25% a cifrei de afaceri din primul semestru

In prima jumatate a anului 2011, Rockwool Romania, principalul furnizor de vata minerala bazaltica din tara noastra, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 25% fata de perioada similara din 2010. Potrivit lui Florin Popescu, directorul general al firmei, comparatia nu este, insa, complet relevanta pentru a descrie trendul pietei autohtone de izolatii, intrucat primul trimestru al anului trecut a reprezentat un interval deficitar din punct de vedere al livrarilor. In continuare, sectorul rezidential se afla in scadere, fapt confirmat si de diminuarea numarului de autorizatii de construire eliberate in prima jumatate a anului in curs. Astfel, furnizorii de materiale de izolatii destinate preponderent acestui segment au consemnat reduceri ale vanzarilor.
 
Florin Popescu, director general al Rockwool Romania: "Din semestrul al doilea al anului trecut s-a constatat, insa, o ascensiune mai pronuntata a segmentului de produse si solutii aplicabile la cladirile industriale (centre comerciale, parcuri logistice, unitati de productie), pe fondul deciziei investitorilor de a continua dezvoltarea pe piata autohtona intr-un moment in care preturile de executie au fost relativ accesibile. Grupul Rockwool este cel mai mare producator de vata minerala bazaltica la nivel mondial, acest material fiind indispensabil pentru izolarea halelor metalice de tip «big box», la realizarea acoperisurilor tip terasa, precum si in cazul executiei lucrarilor de anvelopare. In ceea ce priveste reabilitarea termica a fatadelor, o tendinta remarcata in urma recentelor incendii a fost reprezentata de cresterea interesului fata de siguranta la foc, aceasta devenind un factor decisiv in alegerea solutiilor specifice acestui tip de lucrari, in special a celor utilizate pentru izolarea cladirilor publice si a imobilelor multietajate. Vata minerala bazaltica este singurul material termoizolant incombustibil care poate fi folosit la astfel de aplicatii. In contextul economic dificil din ultimii doi ani, segmentul materialelor de constructii se confrunta cu o crestere semnificativa a cererii de produse ieftine, in detrimentul celor de calitate superioara. Toti producatorii au actionat in sensul reducerii costurilor fixe si ajustarii productiei in functie de cerere, cu scopul de a ramane competitivi si pentru a-si pastra cotele de piata. Din pacate, costurile cu materiile prime si energia sunt pe un trend puternic crescator. Constructorii si beneficiarii trebuie sa inteleaga ca mentinerea preturilor la nivelurile minime de anul trecut este imposibila, atat timp cat se doreste acelasi nivel de inalta calitate cu care au fost obisnuiti".

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA