Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

BestJobs: Angajatii sunt nepregatiti sa renunte la munca remote si vor noi beneficii

La cinci luni de la ridicarea restrictiilor anti-Covid, angajatii vor sa lucreze in continuare de acasa, mai ales ca ingrijorarile privind raspandirea virusului prind din nou contur, si au asteptari tot mai mari de la angajatori privind beneficiile pe care le acorda pentru a-i convinge sa se intoarca la birou.
In prezent, 24% dintre angajati spun ca lucreaza exclusiv remote, alti 34% impart biroul de acasa cu cel din sediul angajatorului si doar 42% s-au intors complet la birou, arata un sondaj realizat de platforma de recrutare BestJobs. Desi activitatea de la distanta ramane modul de lucru preferat, 84% dintre respondenti spun ca ar fi convinsi sa vina mai des la birou daca angajatorul le-ar acorda beneficii care sa le dea mai mult confort si sa-i faca sa se simta ca acasa.
Pe lista beneficiilor „altfel” care ar face mersul la birou mai atractiv se numara mancarea sau gustarile gratuite (44%), un design al biroului care sa permita distantarea de colegi (31%) si care sa includa mai multe zone verzi (31%), un spatiu de relaxare (29%), o atmosfera placuta de lucru in colectiv (27%) si, nu in ultimul rand acces nelimitat la fructe si cafea de specialitate (21%). Totodata, 13% au declarat ar fi mai placut sa mearga la birou daca angajatorul le-ar permite sa isi aduca animalul de companie la job, mai arata sondajul BestJobs.
„Modul de lucru remote, in contextul pandemiei, a influentat cel mai mult felul in care angajatii se raporteaza la birou. Acum, pe langa beneficiile clasice pe care le prefera, precum tichetele de masa si asigurarile de sanatate, candidatii, mai ales cei obisnuiti cu lucrul de acasa, vor sa regaseasca si in spatiul de lucru facilitatile pe care le aveau in propriul camin. Tocmai de aceea, regasim pe lista de dorinte lucruri ca acces la fructe si cafea de specialitate, mancare si gustari sau chiar posibilitatea de a veni la job cu animalul de companie. Accentul cade pe tot mai multa flexibilitate din partea angajatorilor, care se vad nevoiti acum sa devina tot mai creativi privind beneficiile pe care le acorda pentru a-si tine echipele fericite la birou”, spune Ana Visian, Marketing Manager BestJobs.
Cele mai raspandite beneficii acordate de companii, atat echipelor existente, cat si pentru pozitiile pentru care recruteaza in prezent prin platforma BestJobs, raman in continuare bonurile de masa, cursurile de specialitate si abonamentele sau asigurarile private de sanatate. Pe lista se adauga si bonusuri de performanta sau pentru vacanta, programe de dezvoltare personala si de crestere a coeziunii echipei, cafea la birou, program flexibil, decontare a transportului sau zile suplimentare de concediu de odihna, potrivit datelor din platforma BestJobs.
Mai putin de jumatate dintre angajati se bucura insa in prezent de facilitati extra la actualul job, cum ar fi sa aiba spatii verzi in birou (21%), o sala de relaxare (10%), acces la mancare si gustari gratuite (9%) sau la bauturi racoritoare (7%). 6 din 10 angajati spun ca si-ar dori ca angajatorul sa se preocupe de crearea unui mediu de lucru cat mai placut, inclusiv prin oferirea facilitatilor preferate de angajati, iar aproape 14% considera ca angajatorul ar trebui sa le dea libertatea sa-si personalizeze spatiul de lucru pentru a-l face mai primitor si mai confortabil.

Din aceeasi categorie

03 Sep 07:00 | ADECCO: Vanzari de 5,8 miliarde euro si prognoze de crestere a profitabilitatii
02 Sep 11:50 | Colliers: Piata constructiilor din Romania atinge un record de 460.000 de angajati
29 Aug 15:30 | MMSS: 48 de accidente pe santierele de cladiri consemnate in primele 3 luni din 2025
28 Aug 11:50 | Colliers: Doar 1% din tinerii Generatiei Z vad munca la distanta ca un motivator real
19 Aug 07:15 | FCFDP: O infrastructura solida si rezilienta incepe mereu cu ingineri bine pregatiti
15 Aug 07:00 | RANDSTAD are activitatea orientata preponderent spre solutii digitale in anul 2025
12 Aug 08:04 | PeliPartners isi extinde practica de Dreptul Muncii, in sprijinul companiilor
04 Aug 07:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,5 miliarde USD in trimestrul al doilea din acest an
25 Iul 10:05 | ITM Bucuresti: Amenzi de 780.000 de lei in 5 zile, dupa controale pe santiere
17 Iul 15:46 | PIFM: Crestere accelerata a cererii de forta de munca pentru industria de constructii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA