Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

eJobs Romania si-a propus sa depaseasca 15 milioane euro, afaceri in 2023

Cu o cifra de afaceri de aproape 15 milioane de euro si un numar de 420.000 de joburi postate in platforma, 2022 a fost cel mai bun an din istorie pentru eJobs Romania. Rezultatele marcheaza o crestere de aproximativ 50% fata de 2021, anul care a marcat revenirea pe piata muncii, in termeni de joburi nou postate si aplicari.
„Din multe puncte de vedere, 2022 ne-a depasit toate asteptarile. S-a angajat masiv anul trecut in Romania, cu o medie de 35.000 de joburi noi in fiecare luna, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat in jur de un milion de aplicari lunare. Piata a fost, deci, extrem de activa, cu multe oportunitati si cu planuri foarte indraznete din partea angajatorilor. Sa nu uitam ca a fost un an in care si salariile au crescut, pe de o parte, pentru ca rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorari, pe de alta parte, pentru ca inflatia a impus ajustari salariale”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs Romania.
Principalele motoare de crestere pentru 2022 au fost anunturile traditionale de joburi si campaniile de recrutare digitalizata. Acestea din urma au generat 5% din cifra de afaceri anuala, planul pentru 2023 fiind ca acest procent sa se dubleze. „Sigur ca recrutorii ramani fideli campaniilor de recrutare traditionale, care presupun postarea de anunturi pe platforme dedicate, insa, in contextul in care se lovesc de un deficit din ce in ce mai pronuntat de candidati, dar si in care este nevoie sa ajunga cat mai tintit catre tinerii din Generatia Z, mai digitalizati decat oricare dintre generatiile anterioare, au inceput sa se uite catre solutii alternative pentru a ajunge mai repede si mai direct exact catre acei candidati de care au nevoie. Pe acest fond, am vazut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizata in 2022, iar tendinta se mentine si pentru acest an”, subliniaza Bogdan Badea.
Pentru 2023, tinta este de a depasi pragul de 15 milioane de euro in cifra de afaceri, atat din activitatea de core business (anunturi de recrutare traditionala), cat si din liniile adiacente: campanii de recrutare digitalizata, employer branding, content marketing, cat si prin intermediul Skilld, serviciul de recrutare rapida prin inteligenta artificiala detinut de eJobs Romania. „Mult timp, aceasta industrie, a resurselor umane, a parut foarte statica si destul de repetitiva. De cativa ani, insa, vedem cum imprumuta din instrumentele specifice altor sectoare si capata valente suplimentare din zone complet noi, astfel incat un om de resurse umane are astazi si competente de vanzari, si de marketing, si de digital si, uneori, chiar de comunicare de criza”, adauga Bogdan Badea.

Din aceeasi categorie

03 Sep 07:00 | ADECCO: Vanzari de 5,8 miliarde euro si prognoze de crestere a profitabilitatii
02 Sep 11:50 | Colliers: Piata constructiilor din Romania atinge un record de 460.000 de angajati
29 Aug 15:30 | MMSS: 48 de accidente pe santierele de cladiri consemnate in primele 3 luni din 2025
28 Aug 11:50 | Colliers: Doar 1% din tinerii Generatiei Z vad munca la distanta ca un motivator real
19 Aug 07:15 | FCFDP: O infrastructura solida si rezilienta incepe mereu cu ingineri bine pregatiti
15 Aug 07:00 | RANDSTAD are activitatea orientata preponderent spre solutii digitale in anul 2025
12 Aug 08:04 | PeliPartners isi extinde practica de Dreptul Muncii, in sprijinul companiilor
04 Aug 07:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,5 miliarde USD in trimestrul al doilea din acest an
25 Iul 10:05 | ITM Bucuresti: Amenzi de 780.000 de lei in 5 zile, dupa controale pe santiere
17 Iul 15:46 | PIFM: Crestere accelerata a cererii de forta de munca pentru industria de constructii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA