Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

GRAPHEIN isi va majora numarul de angajati la circa 80 de persoane, in 2022

Graphein anunta numirea Laurei Globaru in functia de HR Manager. Domeniul recrutarii din Romania se reconfigureaza dupa doua mari tendinte in prezent, in opinia Laurei Globaru: conditiile post-pandemice si intrarea pe piata muncii a generatiei Z. In acest nou rol, Laura Globaru va coordona activitatea de dezvoltare a echipei de specialisti ai Graphein, companie care va numara anul acesta 80 de angajati.
„Graphein si-a propus o crestere intr-un ritm accelerat. Pentru a sustine dezvoltarea companiei, avem nevoie de o echipa de management mai mare care sa atinga obiectivele vizate pentru urmatorii ani. In strategia de recrutare pentru anul 2022 avem in plan angajarea a 25 de seniori, specialisti si team leaderi, asa ca am hotarat sa cooptam un executiv cu experienta in domeniul constructiilor”, a declarat Eugen Ursu, CEO si co-fondator al Graphein.
Laura Globaru are experienta in antreprenoriat si in domeniul vanzarilor si a condus un business de peste 200 de angajati. Din anul 2007 a ocupat pozitii de conducere in resurse umane, iar in ultimii trei ani a fost HR manager intr-o companie din sectorul constructiilor, cu proiecte de recrutare in domeniul tehnic.
In prezent, echipa Graphein are 57 de persoane si va creste la 75-80 persoane pana finele anului 2022. Graphein recruteaza topografi, geodezi, sales manager, team leaderi pentru biroul din Bucuresti, pentru judetele unde compania s-a dezvoltat prin franciza (Iasi, Cluj si Baia Mare), dar si pentru zonele cu proiecte noi in care businessul va fi dezvoltat in viitorul apropiat: Constanta, Arges, Brasov, Timisoara si Arad.
Recrutarea inginerilor geodezi, specialisti in proiectare, in concurenta cu angajatorii din domeniul constructiilor si cu jucatorii din piata IT, presupune actiuni de headhunting strategic si dinamic, potrivit Laurei Globaru. Este vorba de competitia pentru “Soft Where?”, termen folosit de specialistii HR cu referire la dificultatea atragerii candidatilor potriviti in domeniul proiectarii, mai ales acum, cand piata muncii se reconfigureaza dupa doua mari curente: conditiile post-pandemice si intrarea pe piata a generatiei Z (nascuti incepand cu anul 1995), nativi digitali, multiculturali si increzatori in potentialul lor, din care peste 60% isi doresc sa devina freelanceri sau antreprenori pana vor implini 40 de ani.

Din aceeasi categorie

03 Sep 07:00 | ADECCO: Vanzari de 5,8 miliarde euro si prognoze de crestere a profitabilitatii
02 Sep 11:50 | Colliers: Piata constructiilor din Romania atinge un record de 460.000 de angajati
29 Aug 15:30 | MMSS: 48 de accidente pe santierele de cladiri consemnate in primele 3 luni din 2025
28 Aug 11:50 | Colliers: Doar 1% din tinerii Generatiei Z vad munca la distanta ca un motivator real
19 Aug 07:15 | FCFDP: O infrastructura solida si rezilienta incepe mereu cu ingineri bine pregatiti
15 Aug 07:00 | RANDSTAD are activitatea orientata preponderent spre solutii digitale in anul 2025
12 Aug 08:04 | PeliPartners isi extinde practica de Dreptul Muncii, in sprijinul companiilor
04 Aug 07:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,5 miliarde USD in trimestrul al doilea din acest an
25 Iul 10:05 | ITM Bucuresti: Amenzi de 780.000 de lei in 5 zile, dupa controale pe santiere
17 Iul 15:46 | PIFM: Crestere accelerata a cererii de forta de munca pentru industria de constructii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA