Vineri, 16 Mai 2025
RO EN

ALUPLAST: Orientare spre participarea la targurile reprezentative


Compania Aluplast Romania, cu sediul in Bucuresti, este subsidiara concernului Aluplast GmbH - Germania, specializat in fabricatia si distributia de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului general al reprezentantei autohtone, referitoare la participarea firmei in cadrul editiei 2010 a targului Fensterbau/Frontale.

Mihai Serbanescu, director general Aluplast Romania:
Din punctul nostru de vedere, nu au fost diferente substantiale intre editia din 2010 a Fensterbau/Frontale si cea anterioara. Singurul lucru care trebuie mentionat este cresterea numarului de vizitatori, fenomen generat de scaderea drastica a interesului companiilor locale (in special, a celor din Europa de Est) pentru participarea la targurile nationale de profil. Majoritatea celor care au testat produsele noastre au fost parteneri sau specialisti interesati de noutatile lansate. Trebuie remarcat faptul ca nu am primit solicitari din partea unor companii care lucreaza cu alte profile, deoarece - intr-o perioada de criza cum este cea pe care o traversam in prezent - niciun furnizor nu ar accepta sa preia colaboratori care au deja probleme cu actualii parteneri. De altfel, noua strategie comerciala limiteaza la maximum creditul-furnizor si incurajeaza derularea de afaceri exclusiv cu firme solide din punct de vedere financiar. Ca noutati, la targ am prezentat conceptul Energeto, disponibil in variantele 4000 (U=1,1 W/mpK), 5000 (U=1,0 W/mpK) si 8000 (U=0,98 W/mpK), precum si in versiunile cu insertie de spuma poliuretanica. De asemenea, am inceput promovarea profilului cu 8 camere de izolare Ideal 8000, avand o latime constructiva de 85 mm. In prezent, toate seriile Aluplast se preteaza la tehnologia de lipire a vitrajului termoizolant. Sistemele sunt disponibile si pe piata din Romania, insa performantele deosebite si inalta tehnologie inglobata impun livrarea la preturi mai putin competitive. Pe termen scurt/mediu, ne vom orienta preponderent pe participarea la evenimentul de la Nurnberg, deoarece nu se mai poate justifica prezenta la manifestarile locale, care nu aduc rezultatele scontate si nici nu ofera o vizibilitate deosebita".

Din aceeasi categorie

14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
08 Mai 15:50 | BOSCH a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 90,3 miliarde euro la nivel de grup
08 Mai 14:08 | METIGLA: Investitii de 15 milioane euro si planuri de expansiune europeana
08 Mai 09:51 | Gebrüder Weiss Romania anunta o crestere de 20% pentru anul 2024, la 112 mil. euro
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA