Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

ALUPLAST: Orientare spre participarea la targurile reprezentative


Compania Aluplast Romania, cu sediul in Bucuresti, este subsidiara concernului Aluplast GmbH - Germania, specializat in fabricatia si distributia de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului general al reprezentantei autohtone, referitoare la participarea firmei in cadrul editiei 2010 a targului Fensterbau/Frontale.

Mihai Serbanescu, director general Aluplast Romania:
Din punctul nostru de vedere, nu au fost diferente substantiale intre editia din 2010 a Fensterbau/Frontale si cea anterioara. Singurul lucru care trebuie mentionat este cresterea numarului de vizitatori, fenomen generat de scaderea drastica a interesului companiilor locale (in special, a celor din Europa de Est) pentru participarea la targurile nationale de profil. Majoritatea celor care au testat produsele noastre au fost parteneri sau specialisti interesati de noutatile lansate. Trebuie remarcat faptul ca nu am primit solicitari din partea unor companii care lucreaza cu alte profile, deoarece - intr-o perioada de criza cum este cea pe care o traversam in prezent - niciun furnizor nu ar accepta sa preia colaboratori care au deja probleme cu actualii parteneri. De altfel, noua strategie comerciala limiteaza la maximum creditul-furnizor si incurajeaza derularea de afaceri exclusiv cu firme solide din punct de vedere financiar. Ca noutati, la targ am prezentat conceptul Energeto, disponibil in variantele 4000 (U=1,1 W/mpK), 5000 (U=1,0 W/mpK) si 8000 (U=0,98 W/mpK), precum si in versiunile cu insertie de spuma poliuretanica. De asemenea, am inceput promovarea profilului cu 8 camere de izolare Ideal 8000, avand o latime constructiva de 85 mm. In prezent, toate seriile Aluplast se preteaza la tehnologia de lipire a vitrajului termoizolant. Sistemele sunt disponibile si pe piata din Romania, insa performantele deosebite si inalta tehnologie inglobata impun livrarea la preturi mai putin competitive. Pe termen scurt/mediu, ne vom orienta preponderent pe participarea la evenimentul de la Nurnberg, deoarece nu se mai poate justifica prezenta la manifestarile locale, care nu aduc rezultatele scontate si nici nu ofera o vizibilitate deosebita".

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA