Marți, 04 Noiembrie 2025
RO EN

BRICO DÉPÔT se deschide in Romania. Reteaua se va extinde la 50 de magazine

Grupul Kingfisher deschide primele centre comerciale de tip depozit sub marca Brico Dépôt din Romania, dupa achizitia din luna aprilie 2013 a celor 15 magazine administrate de Bricostore si vizeaza finalizarea procesului de rebranding in urmatorii doi ani. Planurile noilor manageri includ extinderea retelei la 50 de magazine in urmatorii ani, acestea urmand a fi deschise in marile orase ale tarii. Transformarea centrelor Bricostore Pantelimon si Orhideea in Brico Dépôt a reprezentat prima etapa a demersului Kingfisher pe plan local. Centrele vor functiona pe principiul unui depozit de materiale pentru constructii, deschis insa si publicului larg, insa se va miza mai mult pe clienti specializati. "Este vorba despre lansarea in Romania a unui concept nou si diferit", a precizat Patrick Papot, director general delegat al Brico Dépôt. Oferta companiei include numai 12.000 de produse pentru constructia si imbunatatirea locuintei, materialele fiind disponibile pe stoc in cantitati mari. "Pentru a dezvolta o gama esentiala si a pastra produsele care corespund cel mai bine cerintelor clientilor, am valorificat istoria Bricostore", a adaugat Patrick Papot. Articolele au fost atent selectate pe criterii de calitate si nu au fost excluse marcile nationale prezente anterior in centrele Bricostore. "Avand mereu preturi reduse, Brico Dépôt nu realizeaza promotii, care pot crea confuzie in randul clientilor si dificultati in compararea ofertelor de pe piata. In plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, aducem in mod regulat produse de tipul «Arivaj», adica in cantitati limitate, care nu se gasesc in gama permanenta, comercializate la preturi scazute fata de media pietei", se arata intr-un comunicat al Brico Dépôt.
***
Kingfisher a achizitionat cele 15 magazine Bricostore in urma unei investitii totale de 74 milioane de euro, in primul trimestru complet de activitate pe piata interna, respectiv in perioada iulie-septembrie 2013, realizand vanzari de 41,5 milioane de euro (35 milioane de lire sterline) si un profit de 1,2 milioane de euro (un milion de lire sterline).

Din aceeasi categorie

04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
08 Oct 07:00 | ARBONIA reuseste sa isi imbunatateasca marjele intr-un prim semestru dificil din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA