Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

DR. HAHN: Compania a avut in 2010 cel mai bun an din istorie

Reprezentanta autohtona a companiei Dr. Hahn GmbH & Co KG - Germania, specializata exclusiv in realizarea de balamale destinate usilor realizate cu profile din PVC, aluminiu sau otel, a inregistrat in 2010 o evolutie optima a activitatii, materializata printr-o crestere a cifrei de afaceri cuprinsa intre 5% si 7%. De asemenea, in Germania a fost consemnata o majorare de 10% fata de anul anterior generand cele mai bune rezultate financiare din intreaga istorie a firmei (din 1961 pana in prezent). 
 
Horatiu Cristea, director zonal de vanzari pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova al Dr. Hahn GmbH & Co KG: „Piata de feronerie a scazut cu 10% in 2010, raportat la anul anterior, intrucat producatorii de tamplarie s-au confruntat cu o lipsa acuta de comenzi (determinata de involutia pietei constructiilor), iar furnizorii au onorat comenzile de sisteme ieftine, care sunt preponderente. In ceea ce ne priveste, am livrat in proportie de 70% balamale destinate segmentului PVC, iar restul pentru ansambluri din aluminiu, principala proprietate a sortimentelor noastre fiind gradul deosebit de calitate. Pe piata germana situatia a fost inversa, iar evolutia foarte buna din 2010 a fost determinata si de masurile adoptate la nivel guvernamental pentru sprijinirea acestui segment de piata. In 2011, la nivel autohton, un trend pozitiv al bransei ar putea fi influentat de obtinerea unor contracte externe in randul producatorilor, in conditiile in care in Romania exista numeroase proiecte de constructii stagnate. In acelasi timp, produsele de calitate ar putea sa castige teren, intrucat peste hotare calitatea lucrarilor este un criteriu de baza in constructii, care se respecta intotdeauna. Pe plan intern, situatia este contrara, impunandu-se in primul rand respectarea marcajului CE si fiind nevoie, totodata, ca patronatele sa se implice in sustinerea firmelor ce respecta standardele UE. Obiectivele pe care le avem in vedere in conturarea planului de afaceri din 2011 constau in sustinerea dealerilor cu care colaboram, mentinerea rezultatelor financiare la nivelul celor obtinute in 2010 si promovarea produselor noi”.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA