Vineri, 07 Noiembrie 2025
RO EN

DURAZIV: O afacere ce a ajuns la 112 milioane de lei dupa 14 ani de activitate

Cu o experienta de 14 ani pe piata romaneasca de adezivi si mortare, lacuri si vopsele, societatea Duraziv continua sa investeasca in dezvoltarea de noi produse, care sa sustina activitatea proprie si a partenerilor. In 2017, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 112 milioane de lei, in timp ce, in acest an, isi propune sa se dezvolte in acelasi ritm cu dinamica pietei de profil. “Programul de reabilitare termica absoarbe cantitati importante de produse decorative pentru fatada, iar daca acest program continua la nivelul Capitalei si se extinde inclusiv in tara, producatorii de vopsele vor avea de castigat. Din pacate, insa, acest sector este dependent de implicarea statului, ale carui investitii sunt caracterizate de neconsecventa. In acelasi timp, piata de lacuri si vopsele ramane extrem de sensibila inclusiv la fluctuatiile programelor de finantare pentru achizitionarea unei locuinte, aflate tot in apanajul statului. In 2017, proiectele de reabilitare termica a fondului locativ au fost reduse semnificativ in comparatie cu anii anteriori, iar blocarea fondurilor pentru aceste investitii si sistarea programului Prima Casa pot avea un impact puternic asupra pietei de vopsele din anii urmatori. Din estimarile noastre, in 2017 piata de profil a stagnat sau a avut o crestere foarte mica fata de precedentele 12 luni din punct de vedere valoric”, a declarat Manuela Martin, director de marketing al Duraziv. Managerul Duraziv este de parere ca tendinta care va marca piata de profil in viitor este ca marile companii sa isi deschida linii de productie in Romania sau sa se orienteze spre achizitia unor afaceri locale, ceea ce va determina o scadere a marjei importurilor de lacuri si vopsele. “Majorarea pretului la rasina - ingredientul de baza in fabricarea unei vopsele - are impactul cel mai mare asupra pretului vopselei, iar o crestere de doua cifre nu are cum sa nu aiba impact asupra pretul final al produsului. Daca mai luam in calcul si sporirea de peste 50% la pretul de achizitie al bioxidului de titan (pigmentul ce albeste vopselele), este de asteptat ca preturile sa creasca in 2018. In plus, se prevede ca povara costurilor cu utilitatile si cu salariile sa-i determine pe producatori sa creasca si mai mult pretul produselor”, a incheiat Manuela Martin. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA