Duminică, 13 Iulie 2025
RO EN

ETEM: Firma a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu

Compania Etem Romania a raportat pentru 2009 o diminuare moderata a vanzarilor, pe fondul actualei crize economice mondiale. "Anul trecut a fost dificil pentru majoritatea competitorilor care activeaza pe piata profilelor din PVC. De asemenea, 2009 a fost un an al restructurarii companiei noastre. Principalul obiectiv a fost reprezentat de crearea unei baze solide de crestere la nivelul lui 2010. Evident, obiectivele legate de realizarea cifrei de afaceri au fost revizuite negativ de mai multe ori in cursul lui 2009, vanzarile fiind de aproximativ 80% din nivelul specific lui 2008. Totusi, obiectivul principal a fost atins - si anume conturarea conditiilor unei dezvoltari durabile si profitabile. Practic, intregul segment de piata a regresat in 2009, tendinta fiind aceea ca firmele care detin capacitati mari de productie urmaresc sa-si atraga cat mai multi producatori mici si chiar medii in parteneriate vizand activitatea de montaj. O alta caracteristica a fost aceea ca pretul de livrare a constituit in continuare criteriul de achizitie (in 90% dintre cazuri). Recent, s-a observat tendinta clara a fabricantilor care lucrau exclusiv cu un tip de profil sa caute o alternativa mai convenabila din punct de vedere al costurilor. In aceste conditii, Etem Romania a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu, produs la unitatea de extrudare Quantum, din Sofia (Bulgaria). Modelele Q60 sunt de tip tetracameral, din clasa A, seria incluzand gama completa de accesorii de sistem. In luna mai 2010, vom lansa si versiunea cu 5 camere. Astfel, anul in curs incepe cu premise optimiste si planuri ambitioase. Suntem siguri ca putem contribui prin activitatea diviziei de PVC la cresterea cotei de piata, a cifrei de afaceri si a notorietatii marcii Etem in Romania. Principala dificultate pe care o semnalam a fost reprezentata de contractia pietei (datorata crizei economice), ceea ce a generat o stagnare a proiectelor aflate in desfasurare, precum si reducerea puterii de cumparare. Acest fapt a determinat reorientarea cererii catre produse ieftine, iar calitatea a avut de suferit. Creand premisele realizarii obiectivelor propuse, trebuie sa ne orientam pentru a acoperi cat mai multe segmente de piata, concomitent cu o intensificare a mediatizarii pentru informarea activa a segmentelor-tinta. De asemenea, va fi necesara o dezvoltare rapida a departamentului de vanzari", a declarat Bogdan Decusara, director de produs al societatii. Informatii suplimentare, la www.etem.ro

 

 

Din aceeasi categorie

08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
25 Iun 07:33 | SW UMWELTTECHNIK: Obiective de consolidare prin continuarea investitiilor
25 Iun 07:00 | Heidelberg Materials pregateste tranzitia energetica si are inceput bun de anul financiar
24 Iun 11:04 | HOLCIM anunta finalizarea procesului de separare a afacerii din America de Nord
23 Iun 07:30 | Bauelemente: Solutii prefabricate complete pentru cladiri non-rezidentiale
23 Iun 07:00 | HENKEL: Divizia Adezivi anunta vanzari de 2,7 miliarde euro si incertitudini noi pe piete
19 Iun 11:13 | 75 de organizatii solicita Guvernului o pozitie ferma pentru fonduri UE pentru paduri
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA