Marți, 11 Noiembrie 2025
RO EN

ETEM: Firma a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu

Compania Etem Romania a raportat pentru 2009 o diminuare moderata a vanzarilor, pe fondul actualei crize economice mondiale. "Anul trecut a fost dificil pentru majoritatea competitorilor care activeaza pe piata profilelor din PVC. De asemenea, 2009 a fost un an al restructurarii companiei noastre. Principalul obiectiv a fost reprezentat de crearea unei baze solide de crestere la nivelul lui 2010. Evident, obiectivele legate de realizarea cifrei de afaceri au fost revizuite negativ de mai multe ori in cursul lui 2009, vanzarile fiind de aproximativ 80% din nivelul specific lui 2008. Totusi, obiectivul principal a fost atins - si anume conturarea conditiilor unei dezvoltari durabile si profitabile. Practic, intregul segment de piata a regresat in 2009, tendinta fiind aceea ca firmele care detin capacitati mari de productie urmaresc sa-si atraga cat mai multi producatori mici si chiar medii in parteneriate vizand activitatea de montaj. O alta caracteristica a fost aceea ca pretul de livrare a constituit in continuare criteriul de achizitie (in 90% dintre cazuri). Recent, s-a observat tendinta clara a fabricantilor care lucrau exclusiv cu un tip de profil sa caute o alternativa mai convenabila din punct de vedere al costurilor. In aceste conditii, Etem Romania a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu, produs la unitatea de extrudare Quantum, din Sofia (Bulgaria). Modelele Q60 sunt de tip tetracameral, din clasa A, seria incluzand gama completa de accesorii de sistem. In luna mai 2010, vom lansa si versiunea cu 5 camere. Astfel, anul in curs incepe cu premise optimiste si planuri ambitioase. Suntem siguri ca putem contribui prin activitatea diviziei de PVC la cresterea cotei de piata, a cifrei de afaceri si a notorietatii marcii Etem in Romania. Principala dificultate pe care o semnalam a fost reprezentata de contractia pietei (datorata crizei economice), ceea ce a generat o stagnare a proiectelor aflate in desfasurare, precum si reducerea puterii de cumparare. Acest fapt a determinat reorientarea cererii catre produse ieftine, iar calitatea a avut de suferit. Creand premisele realizarii obiectivelor propuse, trebuie sa ne orientam pentru a acoperi cat mai multe segmente de piata, concomitent cu o intensificare a mediatizarii pentru informarea activa a segmentelor-tinta. De asemenea, va fi necesara o dezvoltare rapida a departamentului de vanzari", a declarat Bogdan Decusara, director de produs al societatii. Informatii suplimentare, la www.etem.ro

 

 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA