Marți, 11 Noiembrie 2025
RO EN

HILTI: Investitii in cresterea eficientei echipamentelor

In primele opt luni ale anului in curs, piata materialelor si echipamentelor pentru constructii a inregistrat o scadere a productiei de 28,5% in comparatie cu aceeasi perioada din 2008. Conform opiniilor exprimate de reprezentantii firmelor specializate, volumul productiei va ajunge, pana la finele anului in curs, la sub 33% din valoarea din 2008. In acest context, producatorii de materiale de constructii au implementat o serie de masuri pentru a contracara efectele recesiunii economice, pe care majoritatea a resimtit-o in totalitate.
Bogdan Mamina, director de marketing al Hilti Romania: "Abordam in mod direct firmele de arhitectura, pe care le sprijinim atat prin documentatie tehnica si certificari, cat si prin programe de software. Suntem deseori abordati de catre companiile de proiectare pentru a prezenta detaliile tehnice ale produselor noastre. In ceea ce priveste clientii, suntem solicitati sa le oferim solutii personalizate, in special in obiectivele administrate direct de catre beneficiarul final, unde interesul pentru calitate primeaza. Pentru a ne proteja de problemele legate de lichiditati (specifice acestei perioade) ne-am ajustat politica de vanzare. Astfel, ne sustinem colaboratorii traditionali si, in acelasi timp, ne asiguram investitiile prin documente de plata la termen sau chiar achitate pe loc (in cazul clientilor care prezinta anumite riscuri). Partenerii apreciaza inovatiile, avantajul echipamentelor Hilti constand in faptul ca pot fi testate inainte de achizitionare. Din studiile interne a reiesit ca performanta si fiabilitatea sunt cei mai semnificativi factori in decizia de cumparare. Bineinteles, pretul este important si poate fi decisiv atunci cand nu exista alte modalitati de diferentiere, dar atat timp cat pozitionarea se justifica prin performanta si servicii, constructorii se orienteaza catre optiunea cea mai buna din punct de vedere calitativ. Pentru intervalul urmator, investim in cresterea eficientei, urmarind o crestere sustenabila. De asemenea, nu credem intr-un nou «boom» in constructii in urmatorii ani. Am observat ca antreprenorii au devenit mult mai atenti la investitii si la controlul costurilor, dar nu prefera neaparat produsele ieftine. Este mult mai usor sa gestionezi costurile operationale atunci cand se foloseste un produs de calitate pentru care sunt previzibile cheltuielile de service, decat atunci cand se achizitioneaza unelte ieftine, pentru care nu se stie cate fonduri vor fi necesare pentru reparatii".

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA