Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

HORNBACH evolueaza in linie cu prognozele comunicate la inceputul anului

In primul trimestru al anului in curs, vanzarile grupului german Hornbach s-au consolidat cu 2,7%, ajungand la 1,22 miliarde euro, desi profitul operational a inregistrat o ajustare negativa de 14,8% si a cumulat doar 78,9 milioane euro. In pofida unui sezon de primavara destul de slab, marcat de conditiile meteorologice, compania a reusit sa obtina performante de care managementul sau se declara multumit. Evolutia curenta confirma, de altfel, previziunile de la inceputul anului, care preconizau obtinerea unor marje mai mici in raport cu nivelul record al perioadei de referinta. La nivelul Hornbach Baumarkt, reprezentand cel mai important sector operational al grupului, livrarile au totalizat 1,16 miliarde euro (+2,8%). Avansul a fost asigurat, printre altele, de inaugurarea a doua noi centre de bricolaj si gradinarie in Olanda si Elvetia. Astfel, la data de 31 mai a.c., numarul unitatilor din cadrul diviziei analizate a atins 157 de magazine, dintre care 97 in Germania. Livrarile nete din tara-mama au insumat 612,7 milioane de euro, situandu-se la o cota similara celei din anul precedent. O situatie diferita s-a constatat in alte regiuni din Europa, de exemplu la nivelul a opt state comunitare activitatea DIY sporind semnifictiv si ducand cresterea generala la 6,3% (549,4 millioane de euro). Aceasta a determinat majorarea cotei exporturilor in totalul operatiunilor Hornbach Baumarkt de la 45,7% la 47,3%. Consiliul de administratie al companiei reconfirma prognozele pentru intregul an, pentru care se asteapta ca indicatorul EBIT sa se situeze in jurul valorii de 165,6 milioane de euro, cat se raporta pentru exercitiul financiar precedent. Pe plan local, grupul raporteaza vanzari medii de peste 140 milioane de euro, detinand sase magazine la nivelul intregii tari (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu). Un eveniment important care a avut loc recent a fost inaugurarea operatiunilor online, prin care grupul german intentioneaza sa-si consolideze pozitia competitiva pe care o are in Romania.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA