Miercuri, 02 Iulie 2025
RO EN

M&M Product: Crestere de 18% a cifrei de afaceri din 2021, la 7,5 milioane de euro

Pentru M&M Product/SmartWrap, producator si distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, 2021 a fost anul rezilientei, al adaptarii la noile conditii din piata. Cu resurse si eforturi foarte mari, SmartWrap a obtinut rezultate bune in anul care s-a incheiat: modernizarea platformei de productie, finalizarea procesului de rebranding, mentinerea profitabilitatii si cresterea cifrei de afaceri sunt doar cateva dintre realizarile companiei.
Anul trecut a debutat cu o investitie de 350.000 Euro in modernizarea halei de productie de la Rasnov si 150.000 Euro in sisteme informatice, salariile angajatilor noi in productie si in divizia de vanzari key account precum si in finalizarea procesului de relansare strategica, inceput in 2020 - lansarea noului site.
Provocarile din piata s-au intensificat odata cu cresterea tot mai mare a preturilor la materii prime (de la 800 Euro/tona la 2.200 Euro), costuri mari de transport si intarzieri la livrare, care au generat deficit de marfa. Toate acestea au fost dublate de presiunea preturilor care s-au schimbat foarte des, provocarea cea mai mare fiind ofertarea zilnica catre clienti.
”Dupa un an extrem de dificil, suntem bucurosi ca am incheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am mentinut profitabilitatea, asta in conditiile cresterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de productie si noi angajati, a dublarii preturilor la materii prime si crizei disponibilitatii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adaugata prin cresterea ponderii in business a produselor HP (High Performance) - de la 35% in 2019, am atins 51% in 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucura ca nu am fost nevoiti sa restructuram personalul. Intram optimisti in 2022 si ne propunem sa crestem echipa de vanzari, sa lansam concepte si produse noi in piata si sa implementam un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienti. Deja incepem anul cu o noutate pentru clientii nostri - 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienti noi si fidelizarea celor loiali”, Melinda Muresan, fondator si Director General M&M Product/SmartWrap.
Compania a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de peste 7,5 milioane euro, o crestere 18% fata de 2020.

Din aceeasi categorie

30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
25 Iun 07:33 | SW UMWELTTECHNIK: Obiective de consolidare prin continuarea investitiilor
25 Iun 07:00 | Heidelberg Materials pregateste tranzitia energetica si are inceput bun de anul financiar
24 Iun 11:04 | HOLCIM anunta finalizarea procesului de separare a afacerii din America de Nord
23 Iun 07:30 | Bauelemente: Solutii prefabricate complete pentru cladiri non-rezidentiale
23 Iun 07:00 | HENKEL: Divizia Adezivi anunta vanzari de 2,7 miliarde euro si incertitudini noi pe piete
19 Iun 11:13 | 75 de organizatii solicita Guvernului o pozitie ferma pentru fonduri UE pentru paduri
17 Iun 07:00 | BASF: Tarifele comerciale volatile afecteaza performanta financiara anuala a grupului
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA