Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

MOBEXPERT: Crestere de 75% a vanzarilor online, in perioada Black Friday

La finalul campaniei Black Friday 2020, Mobexpert, cel mai mare producator si retailer de mobila din Romania, a inregistrat peste 26.000 de comenzi, o crestere de 75% a vanzarilor online, comparativ cu anul trecut si aproape 100.000 de produse vandute.

Vanzari cu 60% mai mari, in prima zi de Black Friday
Inca din prima zi de Black Friday, vanzarile online au atins valori record, fiind cu 60% mai mari fata de aceeasi zi a anului trecut. "Romanii au fost nerabdatori sa-si cumpere birouri, scaune de birou, mese extensibile, comode sau canapele extensibile. Acestia continua sa incurajeze producatorii locali, astfel ca gamele de mobila fabricata in Romania s-au numarat printre preferate. Au reprezentat 30% din totalul vanzarilor online, dublu comparativ cu 2019", informeaza o comunicare a companiei.
 
Topul produselor vandute de Black Friday
Anul acesta, romanii au profitat de ofertele avantajoase pentru a achizitiona piese dedicate confortului cum ar fi canapele, paturi, saltele, covoare. Surpriza de anul acesta a fost numarul impresionant de produse de Craciun, mobilier si accesorii pentru masa, regasite atat in cosurile online, cat si cele offline, semn ca romanii se pregatesc sa faca sarbatorile acasa, mai arata datele Mobexpert.
Online s-au vandut peste 45.900 de produse, de doua ori mai mult fata de anul trecut. Printre cele mai vandute s-au numarat 2.200 de scaune pentru dining, peste 2.000 de globuri de Craciun, 1.800 de covoare si peste 1.700 de canapele.
Din showroomurile Mobexpert direct in casele clientilor au ajuns peste 15.000 de decoratiuni, peste 4.000 de produse de mobilier de dimensiuni mici, peste 3.000 de dormitoare, peste 2.000 de canapele si fotolii.
 
Mai mult de 26.000 de comenzi inregistrate atat online, cat si in showroomuri
Romanii au aratat un apetit ridicat pentru produsele de mobila si decoratiuni, astfel ca la finalul celor 10 zile de campanie, acestia au plasat peste 26.000 de comenzi care au insumat aproape 100.000 de produse. Cea mai complexa comanda online a inclus peste 90 de produse, pe cand din showroom s-au inregistrat comenzi cu peste 500 de produse unde au predominat articolele de Craciun.
Cel mai scump produs achizitionat de pe mobexpert.ro a fost un coltar de piele cu 3 reclinere actionate electric si consola cu spatiu pentru depozitare, in valoare de 18.323 lei, pret de Black Friday. Pe de alta parte, cea mai scumpa achizitie din showroom a fost o bucatarie in valoare de 29.200 lei.
 
Vanzarile online au crescut cu 75% comparativ cu 2019
Comparativ cu anul trecut, traficul a crescut cu 40% pe mobexpert.ro, unde utilizatorii au avut parte de o experienta de cumparare imbunatatita. Cu ajutorul functiilor AR (Augmented Reality) si 3D, acestia au putut vedea produsele direct la ei acasa cu ajutorul unui device mobil. Toate aceste beneficii au adus producatorului de mobila vanzari cu 75% mai mari fata de 2019.
Cea mai mare comanda din showroom a depasit 60.000 lei, la fel si online, mai arata datele companiei.
"A fost o campanie, asa cum ne asteptam, cu mult focus in zona online si cu mai putin trafic in magazine. Decoratiunile de Craciun si produsele pentru masa de Craciun s-au comandat in numar foarte mare anul acesta fata de anul trecut, la fel si mobilierul romanesc. Este clar ca tendinta se pastreaza in ceea ce priveste sarbatorile acasa, probabil ca acest Craciun va fi acasa. Acum, facem tot efortul sa livram cat mai multe dintre comenzile de Black Friday pentru ca ne dorim sa avem clienti fericiti de Craciun, acasa", spune Adelina Badea, CEO Mobexpert. 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA