Sâmbătă, 12 Iulie 2025
RO EN

Opinii despre piata de spume poliuretanice - GeocelPro

Silviu Ghinea, director general al GeocelPro: "Pe parcursul lui 2008 s-a mentinut tendinta de crestere accelerata a domeniului tamplariei termoizolante, primele efecte ale recesiunii economice aparand in ultimele luni ale anului trecut. Se poate afirma ca majoritatea companiilor a avut de suferit fie prin scaderea volumelor de marfa comercializata, fie prin micsorarea marjei de profit, datorita presiunii puse pe nivelul pretului de vanzare.
In ceea ce ne priveste, desi vanzarile catre clientii existenti s-au diminuat, am putut remedia problema respectiva prin atragerea de noi beneficiari. Evolutia cifra de afaceri din 2009 o privim cu un optimism moderat, mai ales ca, in primul semestru din 2009, am inregistrat o usoara scadere fata de perioada similara din 2008. Astfel, la nivelul lui 2009, ne-am propus o mentinere sau chiar o posibila depasire a nivelului cifrei de afaceri a anului precedent, astfel incat sa ne indeplinim obiectivul principal, concretizat prin consolidarea cotei de piata. Dificultatea majora pe care am intampinat-o in ultima perioada este reprezentata de recuperarea cu intarziere a creantelor de la diversi colaboratori, situatie cauzata de blocajul generalizat din industria constructiilor, precum si de neseriozitatea anumitor clienti. De asemenea, am remarcat o tendinta acuta de restrangere a pietei de constructii, multe proiecte fiind stopate, amanate sau chiar abandonate, ceea ce ne-a determinat sa regandim strategia companiei pentru urmatorii doi ani. Actualmente, in gama de produse oferite sunt inclusi etansantii siliconici, cei poliuretanici, universali, diverse accesorii etc. In pofida situatiei economice, consultanta tehnica reprezinta, in continuare, un aspect important al activitatii noastre si avem in vedere dezvoltarea acestui domeniu. Firmele din bransa pot adopta diferite procedee de combatere a efectelor recesiunii, precum: gestionarea drastica a resurselor financiare si scaderea cheltuielilor acolo unde este posibil, renegocierea contractelor cu prestatorii de servicii si a preturilor de achizitie de la furnizorii de materiale, selectarea riguroasa a clientilor si limitarea pe cat posibil a intarzierilor cu privire la recuperarea creantelor, optimizarea utilizarii resurselor umane etc.".

Din aceeasi categorie

08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
25 Iun 07:33 | SW UMWELTTECHNIK: Obiective de consolidare prin continuarea investitiilor
25 Iun 07:00 | Heidelberg Materials pregateste tranzitia energetica si are inceput bun de anul financiar
24 Iun 11:04 | HOLCIM anunta finalizarea procesului de separare a afacerii din America de Nord
23 Iun 07:30 | Bauelemente: Solutii prefabricate complete pentru cladiri non-rezidentiale
23 Iun 07:00 | HENKEL: Divizia Adezivi anunta vanzari de 2,7 miliarde euro si incertitudini noi pe piete
19 Iun 11:13 | 75 de organizatii solicita Guvernului o pozitie ferma pentru fonduri UE pentru paduri
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA