Marți, 11 Noiembrie 2025
RO EN

Ozel Steel Profil se situeaza in topul producatorilor europeni de armatura


Elena Rus (39 de ani)
Functia/firma: director comercial al Ozel Steel Profil;
Studii: Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea de Petrol si Gaze - Ploiesti;
Experienta profesionala: 13 ani in domeniu;
Hobby: calatorii, sport.
Compania Ozel Steel Profil, din Filipestii de Padure (Prahova), a fost in momentul infiintarii (anul 2002) primul producator local de elemente de armare pentru tamplaria din PVC. Concernul de care apartine coordoneaza, in Europa, mai multe firme specializate in productia profilelor metalice, avand o experienta de peste 35 de ani in realizarea acestora. Evolutia, de-a lungul timpului, a fost optima, iar in acest moment Ozel Steel Profil este situata in topul continental al producatorilor de armatura.

- Detaliati strategia de dezvoltare implementata de-a lungul timpului.
- Activitatea firmei noastre a fost marcata permanent de desfasurarea unor importante proiecte de investitii pentru dezvoltarea/perfectionarea capacitatii de productie, precum si in vederea calificarii personalului, realizata, de multe ori, sub indrumarea specialistilor din Turcia. In 2007, strategia de expansiune a presupus masuri de inlocuire a utilajelor existente cu altele mai performante (pentru a spori calitatea produselor si a mari capacitatea de fabricatie), investitia alocata in acest sens fiind de 3 milioane de euro. Pentru anul in curs, ne-am propus sa promovam (dupa inregistrarea la OSIM) un nou profil, cu o rezistenta mai mare, la un pret competitiv, fondurile necesare provenind din profitul reinvestit. Toate aceste programe au influentat in mod decisiv calitatea armaturilor din otel zincat oferite si dus la cresterea complexitatii ofertei, fapt ce ne-a recomandat in mod decisiv partenerilor nostri. Printre acestia se numara importanti furnizori de sisteme, precum: Aluplast Romania, Gealan Romania, Mediapress, Profine Romania, Ramplast, Spectus Romania, Veka Romania etc. Pe fondul semnarii unor contracte importante, in ultima perioada au fost obtinute rezultate financiare deosebite. Astfel, in 2007, cifra de afaceri a atins o cota de 11,5 milioane de euro, iar in primul semestru din 2008 s-au inregistrat vanzari de 7,3 milioane de euro. In acest context, la nivelul anului in curs preconizam o crestere de 30% a veniturilor.

- Indicati principalele caracteristici ale produselor realizate.
- Armaturile confectionate de societatea noastra sunt in conformitate cu exigentele clientilor, materia prima fiind constituita de tabla zincata (DIN 52), cu un strat de zinc de 275 mg/mp, Toate profilele sunt atestate potrivit standardului SR EN ISO 9001:2001 si, de asemenea, detin certificat de conformitate. Produsele destinate segmentului de tamplarie termoizolanta reprezinta 100% din totalul activitatii. Materialele folosite sunt livrate exclusiv de societatea Mittal Steel (Galati), iar matritele necesare sunt concepute in atelierele proprii. Cei peste 80 de angajati isi desfasoara activitatea in doua hale de fabricatie de cate 5.000 de mp, situate pe o suprafata totala de de 22.000 mp, investitie care, la momentul realizarii, a necesitat alocarea de 2,5 milioane de euro. Capacitatea de fabricatie se situeaza la 35.000 de tone/an. In 2007 a fost livrata o cantitate de 20.000 de tone, iar pentru 2008 se estimeaza o majorare cu circa 30% a acesteia. In anul 2005, Ozel Steel Profil a implementat sistemul de management integrat al calitatii ISO 9001:2000. Aria de distributie pentru sortimentele promovate s-a extins la nivel national, livrarile efectuandu-se in 7 zile, iar transportul se asigura gratuit, in functie de comenzi. Alte servicii prestate colaboratorilor sunt constituite de programul de fidelizare.

- Prin ce s-a caracterizat segmentul propriu de activitate in 2007 si in 2008?
- Din cauza cresterii cotatiei internationale a metalelor, evolutia pretului la otel a avut un impact major asupra costurilor de fabricatie. Totusi, sporirea nivelului competitiei in acest domeniu ne-a influentat pozitiv. Dintre dificultatile intampinate in desfasurarea activitatii, se remarca acutizarea situatiilor de concurenta neloiala, practicata de firme care promoveaza pe piata armaturi cu grosimi inferioare celor recomandate sau comercializeaza repere realizate din materie prima necorespunzatoare. Intrucat au existat situatii in care am primit reclamatii cu privire la calitatea produselor, fiind dificil de identificat compania furnizoare, am decis sa aplicam un marcaj special pentru profilele proprii (prin stantare/vopsire), pentru a evita eventualele confuzii.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA