Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

PIMAPEN LOGISTIC CENTER: Crestere cantitativa de 7% in 2010

Compania Pimapen Logistic Center, cu sediul in Bucuresti, este distribuitorul oficial pe piata din Romania al profilelor fabricate in cadrul concernului Pimas (Plastik Insaat Malzemeleri AS), din Turcia. Pe plan local, firma colaboreaza cu peste 100 de producatori autohtoni de ferestre/usi termoizolante din PVC, care isi desfasoara activitatea in 40 de orase, la nivel national. In continuare, directorul general al subsidiarei din Romania isi exprima opinia in legatura cu situatia actuala a pietei de profil si cu perspectivele de redresare a acesteia.
 
Nicolae Irinoiu, director general al Pimapen Logistic Center: "Singurul element pozitiv al recesiunii economice este acela ca firma noastra a reusit sa mentina cifra de afaceri la nivelul din 2009. Desi am fost nevoiti ca, la unele grupe de profile din PVC, sa diminuam pretul de livrare, aceasta scadere a fost compensata de cresterile consemnate la cateva categorii de repere, pentru care vanzarile din perioada precedenta nu au fost foarte mari. Din punct de vedere al cantitatilor comercializate, este posibil ca - in momentul in care se vor concretiza cateva comenzi in luna decembrie - sa consemnam chiar o majorare de aproximativ 7%. Referitor la portofoliul de clienti, nu au survenit modificari semnificative, obiectivul pentru 2011 fiind cel de mentinere a partenerilor existenti, concomitent cu acordarea catre acestia a unui suport suplimentar. Cea mai stringenta problema caracteristica anului in curs a fost reprezentata de intarzierile la plata facturilor scadente. Acest lucru a fost valabil atat pentru marfurile livrate in 2009 (cu termen de achitare in 2010), cat si pentru cele plasate pe piata in acest an. De aceea, am inceput sa analizam cu mult mai mare atentie bonitatea financiara a partenerilor comerciali, limitand sau chiar excluzand vanzarile catre companiile cu probleme in ceea ce priveste solvabilitatea financiara. Astfel, am preferat sa riscam o diminuare a cifrei de afaceri (generata de scaderea flexibilitatii in ceea ce priveste creditul furnizor), dar sa ne asiguram o continuitate a incasarilor. Un alt obstacol a fost cel al preturilor de promovare foarte scazute, practicate de unele societati competitoare, insa nu avem nicio explicatie referitoare la modul in care sunt obtinute respectivele niveluri, companiile in cauza mentinandu-se - in acelasi timp - deasupra pragului de rentabilitate. In ceea ce priveste prognozele pe termen scurt, in conditiile actuale ascestea sunt dificil sau chiar imposibil de elaborat. Totusi, pentru 2011 ne propunem ca obiectiv de marketing o crestere de 5% a cifrei de afaceri (este vorba despre cea aferenta incasarilor si nu livrarilor)".  

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA