Marți, 15 Iulie 2025
RO EN

PRAKTIKER: Doua campanii derulate impreuna cu RoRec

La data de 5 martie a.c., Praktiker Romania si Asociatia Romana pentru Reciclare - RoRec demareaza doua noi campanii de colectare a deseurilor electrice si electrocasnice. Prima vizeaza strangerea aparaturii de uz casnic vechi de mari dimensiuni (frigidere, aparate de aer conditionat etc.). Cei care vor sa renunte la astfel de produse si le aduc in magazine pana pe 6 mai a.c primesc in schimb cupoane pentru o reducere de 15% la achizitionarea aparatelor de aer conditionat Budget sau Homefit (marci proprii Praktiker, disponibile exclusiv in reteaua companiei). Cea de-a doua campanie acopera categoria sculelor electrice portabile. Cei care predau in magazinele Praktiker astfel de articole uzate primesc cupoane pe care le pot folosi la cumpararea unui produs nou de acest tip, marca Bosch, cu o reducere de 20%. Campania se va derula pana pe 8 aprilie 2010. Atat pentru aparatele de aer conditionat, cat si pentru sculele electrice, cupoanele de reduceri se acorda in schimbul produselor uzate, indiferent de marca sau de starea de functionare. “Lunile de primavara reprezinta o perioada in care creste preocuparea pentru amenajari si pentru micile reparatii din gospodarie. Tot acum incepe sa sporeasca interesul fata de oferta disponibila pentru aparate de aer conditionat. Prin cele doua campanii, ne incurajam clientii sa adune aparatura veche de care vor sa se debaraseze si sa o aduca la punctele de colectare din magazine, oferindu-le un beneficiu legat direct de o categorie de produse cautata in aceasta perioada”, a declarat Dan Todor, director de marketing al Praktiker Romania. De la inceputul anului trecut pana la sfarsitul lunii ianuarie 2010, Praktiker Romania a colectat si predat catre Asociatia RoRec 48,5 tone de deseuri electrice si electrocasnice. Aceasta cantitate reprezinta aproximativ 21% din totalul de 233,2 tone de deseuri colectate in aceeasi perioada prin retelele de magazine de tip do-it-yourself.
***
Praktiker Romania si Asociatia RoRec au derulat impreuna mai multe campanii de tipul schimb 1:1. Prima campanie s-a derulat in luna martie 2009 alaturi de compania Robert Bosch si a vizat colectarea deseurilor din categoria scule electrice. In luna iunie, un proiect similar a fost lansat in parteneriat cu Yalco Romania, distribuitorul marcii de scule electrice Black&Decker. O alta campanie sprijinita de Robert Bosch a avut loc in octombrie 2009. Cea mai recenta actiune de acest tip a avut loc in luna noiembrie 2009, pentru colectarea electrocasnicelor mici. Informatii suplimentare, la www.rorec.ro

Din aceeasi categorie

08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
25 Iun 07:33 | SW UMWELTTECHNIK: Obiective de consolidare prin continuarea investitiilor
25 Iun 07:00 | Heidelberg Materials pregateste tranzitia energetica si are inceput bun de anul financiar
24 Iun 11:04 | HOLCIM anunta finalizarea procesului de separare a afacerii din America de Nord
23 Iun 07:30 | Bauelemente: Solutii prefabricate complete pentru cladiri non-rezidentiale
23 Iun 07:00 | HENKEL: Divizia Adezivi anunta vanzari de 2,7 miliarde euro si incertitudini noi pe piete
19 Iun 11:13 | 75 de organizatii solicita Guvernului o pozitie ferma pentru fonduri UE pentru paduri
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA