Joi, 15 Mai 2025
RO EN

PREFABRICATE VEST: Revenire rapida la nivelul de vanzari anterior declansarii crizei

Holdingul Prefabricate Vest, cu sediul central in Bucuresti, constituie unul dintre principalii producatori de sisteme de  (BCA) pe plan national. Avand o experienta de peste 35 de ani in domeniul materialelor de constructii, societatea promoveaza - in prezent - elemente din BCA, sub marca Verblok, respectiv sisteme de pavaje si decoratiuni (Monolit). Pentru a reflecta  situatia actuala a societatii si implicit a domeniului specific si a prefigura tendintele posibile pe termen scurt/mediu, este prezentata opinia directorului de marketing al firmei.
 
Florin Ispas, dicrector de marketing al Prefabricate Vest: "In 2009 am consemnat o scadere cu aproximativ 20% a cantitatilor de produse furnizate catre parteneri. Pentru anul curent, ne propunem majorarea cu 10%, fapt ce reflecta depasirea punctului minim al recesiunii, in ceea ce ne priveste. Este de presupus ca, in ritmul actual, nivelul din perioada anterioara inceperii crizei va fi atins abia in 2012 - 2013, aceasta estimare fiind realista, intrucat se bazeaza pe informatiile care ne parvin de la clienti. Trebuie subliniat faptul ca neinscrierea in tendinta generala a domeniului autohton al constructiilor (care s-a contractat in ultimul an cu peste 50%) s-a datorat, in primul rand, aplicarii unui plan de eficientizare a activitatii companiei, inca din perioada anterioara momentului declansarii crizei propriu-zise. Altfel spus, inca de la inceput compania noastra a fost corect dimensionata din punct de vedere organizational. Aceasta ne-a permis sa abordam oarecum relaxati dificultatile de moment, iar faptul ca politicile adoptate au fost corecte este dovedit de rezultatele obtinute. Evident, a fost nevoie si de aplicarea unor masuri adaptate special la conjunctura specifica. Dintre acestea, cea care a avut un randament maxim a fost constituita de orientarea catre segmentul proiectelor individuale de dimensiuni mici/medii. Astfel, impreuna cu partenerii principali - firme specializate in distributie - am implementat o metodologie de vanzare directa, care a avut efecte excelente in planul cifrei de afaceri. Aceasta a fost sustinuta si de un stimul financiar, constand in aplicarea de reduceri si acordarea unor diverse bonusuri. Au fost continuate si planurile de imbunatatire a retelei de comercializare. In ceea ce priveste actiunile din sfera promovarii, avem deja in studiu un proiect de mare anvergura, ce va fi lansat in primavara anului urmator".
 

Din aceeasi categorie

14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
08 Mai 15:50 | BOSCH a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 90,3 miliarde euro la nivel de grup
08 Mai 14:08 | METIGLA: Investitii de 15 milioane euro si planuri de expansiune europeana
08 Mai 09:51 | Gebrüder Weiss Romania anunta o crestere de 20% pentru anul 2024, la 112 mil. euro
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA