Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

PREFABRICATE VEST: Revenire rapida la nivelul de vanzari anterior declansarii crizei

Holdingul Prefabricate Vest, cu sediul central in Bucuresti, constituie unul dintre principalii producatori de sisteme de  (BCA) pe plan national. Avand o experienta de peste 35 de ani in domeniul materialelor de constructii, societatea promoveaza - in prezent - elemente din BCA, sub marca Verblok, respectiv sisteme de pavaje si decoratiuni (Monolit). Pentru a reflecta  situatia actuala a societatii si implicit a domeniului specific si a prefigura tendintele posibile pe termen scurt/mediu, este prezentata opinia directorului de marketing al firmei.
 
Florin Ispas, dicrector de marketing al Prefabricate Vest: "In 2009 am consemnat o scadere cu aproximativ 20% a cantitatilor de produse furnizate catre parteneri. Pentru anul curent, ne propunem majorarea cu 10%, fapt ce reflecta depasirea punctului minim al recesiunii, in ceea ce ne priveste. Este de presupus ca, in ritmul actual, nivelul din perioada anterioara inceperii crizei va fi atins abia in 2012 - 2013, aceasta estimare fiind realista, intrucat se bazeaza pe informatiile care ne parvin de la clienti. Trebuie subliniat faptul ca neinscrierea in tendinta generala a domeniului autohton al constructiilor (care s-a contractat in ultimul an cu peste 50%) s-a datorat, in primul rand, aplicarii unui plan de eficientizare a activitatii companiei, inca din perioada anterioara momentului declansarii crizei propriu-zise. Altfel spus, inca de la inceput compania noastra a fost corect dimensionata din punct de vedere organizational. Aceasta ne-a permis sa abordam oarecum relaxati dificultatile de moment, iar faptul ca politicile adoptate au fost corecte este dovedit de rezultatele obtinute. Evident, a fost nevoie si de aplicarea unor masuri adaptate special la conjunctura specifica. Dintre acestea, cea care a avut un randament maxim a fost constituita de orientarea catre segmentul proiectelor individuale de dimensiuni mici/medii. Astfel, impreuna cu partenerii principali - firme specializate in distributie - am implementat o metodologie de vanzare directa, care a avut efecte excelente in planul cifrei de afaceri. Aceasta a fost sustinuta si de un stimul financiar, constand in aplicarea de reduceri si acordarea unor diverse bonusuri. Au fost continuate si planurile de imbunatatire a retelei de comercializare. In ceea ce priveste actiunile din sfera promovarii, avem deja in studiu un proiect de mare anvergura, ce va fi lansat in primavara anului urmator".
 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA