Vineri, 07 Noiembrie 2025
RO EN

ROCA: Pretul ramane principalul criteriu de selectie a produselor sanitare

Subsidiara autohtona a grupului Roca, din Spania, comercializeaza pe piata din Romania exclusiv obiecte sanitare ceramice, vanzarile din 2017 asigurandu-i un rulaj de 10,5 milioane de euro. Avand in vedere obiectivele pe care le are in vedere pentru anul in curs - cresterea capacitatii de fabricatie si diversificarea gamei de produse realizate la unitatea din Bucuresti - compania si-a propus o crestere procentuala cu doua cifre. “Piata autohtona de obiecte sanitare a cunoscut o evolutie in 2017 si ne asteptam ca acest trend sa se pastreze si in 2018, dar cu o dinamica mai ponderata decat in anul anterior. Din datele pe care le detinem, din punct de vedere valoric, piata autohtona de obiecte sanitare ceramice a insumat cel mult 40 de milioane de euro in 2017, cu importuri estimate la 25%-30% din volumul total comercializat. Evident, exista multi factori care pot influenta evolutia sectorului de profil, acestea depinzand atat de mediul economic, cat si de cel politic, iar modificarile legislative din ultima vreme pot si vor influenta evolutia economica a Romaniei. In ceea ce priveste tendintele, nu ne asteptam ca anul in 2018 sa se inregistreze schimbari majore fata cel anterior, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca gamele economice reprezinta o parte semnificativa din totalul produselor vandute in Romania, iar in acest caz cel care este sacrificat in beneficiul scaderii pretului, este designul produsului. In tot cazul, fata de perioada 2009-2014, se observa o crestere a disponibilitatii cumparatorilor de a achizitiona produse de calitate superioara. Cu toate acestea, pretul ramane un criteriu foarte important in alegerea produselor sanitare ceramice, urmat de designul, marca si functionalitatea acestora”, a declarat Cornel Costache, manager de operatiuni in cadrul Roca Romania. Informatii suplimentare, la www.ro.roca.com

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA