Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

SARCOM: Cifra de afaceri de 30 milioane de lei, in 2010

Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de vopsele in 2010, ec. Potop Marinica, director general al Sarcom, apreciaza ca segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzioneaza o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. Compania a realizat livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile au fost mult mai reduse. In 2010, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizeaza o mentinere a acesteia.
 
ec. Potop Marinica, director general al Sarcom: “In 2010 segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzionam o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. In 2010, comparativ cu 2009, volumul livrarilor a scazut cu 4%. Produsele noastre sunt distribuite la nivel national. Sunt diferente de vanzare intre regiuni, dar acestea nu se refera neaparat la cererea diferita, ci mai mult la modul in care distribuitorii isi desfasoara activitatea. De exemplu, inregistram livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile sunt mult mai reduse. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost reprezentate de vopselele lavabile si tencuielile decorative, care au reprezentat circa 70% din total. In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizam ca aceasta sa se mentina la acelasi nivel. Pentru intervalul urmator am alocat fonduri importante in vederea achizitiei/modernizarii unor masini si instalatii de productie / ambalare, pregatind si lansarea a trei sortimente noi. Avand 17 ani de experienta in domeniul productiei de lacuri si vopsele, suntem printre primii sase fabricanti din Romania. Firma livreaza, prin intermediul marcilor Sticky si Coral, o gama larga de produse: vopsele lavabile si alchidice, grunduri, lacuri, diluanti, adezivi, solutii antimucegai, tencuieli decorative si coloranti.”

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA