Joi, 06 Noiembrie 2025
RO EN

SELENA: Crestere de vanzari de 18% la gama de produse pentru sistemele ETICS

Wojciech Lada, director general Selena Romania:, a afirmat ca "2019 a fost un an de dezvoltare si expansiune in ceea ce priveste divizia noastra de mortare uscate si tencuieli decorative. In aceasta perioada, grupul Selena a investit in unitatea de productie Euro MGA, astfel incat produsele sa fie cat mai competitive si mai adaptate cerintelor pietei. Astfel, am reusit sa depasim obiectivele propuse si ne dorim ca 2020 sa fie la fel de bun, in pofida previziunilor economice pentru Romania. In ultimele 12 luni, am remarcat o usoara stagnare a cererii de materiale de finisaj. Cu toate acestea, am avut o crestere de 18% pe produsele pentru realizarea sistemelor ETICS, care au ponderea cea mai mare in portofoliul nostru. Piata locala a constructiilor este in continua evolutie si mai avem de invatat din experienta statelor occidentale. In ceea ce priveste sectorul reabilitarilor, aceasta reprezinta inca un mare potential pentru toti producatorii de mortare uscate si tencuieli decorative. Printre provocarile cu care ne-am confruntat recent, se numara lipsa oamenilor calificati pe care sa ii angajam, precum si intarzierile la incasari. Totusi, Selena este intotdeauna alaturi de partenerii sai, mereu am incercat sa ne construim afacerea pe parteneriate durabile si impreuna sa depasim orice dificultate. Astfel, am reusit sa ne mentinem cota pe piata, ceea ce a fost posibil inclusiv prin actiuni de promovare a produselor prin servicii si consultanta. Sesiunile de instruire si demonstratiile de produs sunt deja activitati curente cu care incercam sa imbunatatim nivelul de pregatire a aplicatorilor, avand in vedere faptul ca produsele au performante tehnice corespunzatoare doar printr-un montaj adecvat. In ceea ce priveste tendintele, remarcam ca se folosesc tot mai multe rasini in mortare premixate (adezivi ceramici), iar pentru tencuielile grosiere, mortarele speciale (de reparatie) si sape se prefera, in momentul de fata, solutii realizate pe santier, produsele premixate avand o pondere mai mica. In gama solutiilor de finisaj fin, trendul curent este de migratie de la produsele prafoase catre cele umede (glet-pasta). Departamentul de cercetare-dezvoltare din cadrul Euro MGA isi propune sa aduca pe piata produse noi, competitive, usor de aplicat si cu rezidenta sporita. Dorim sa ne diversificam cat mai mult gama si sa putem oferi clientilor sisteme complete, solutii la cheie, pentru orice tip de proiect, acestea fiind concepute astfel incat sa-si potenteze calitatile atunci cand sunt aplicate in sistem. Pentru urmatorii trei ani, strategia companiei prevede atat extinderea portofoliului, cat si lansarea de noi strategii de abordare a cerintelor pietei. Ne concentram pe tehnologiile inovatoare, care sa-i ajute pe utilizatori prin avantaje precum viteza de lucru si usurinta in aplicare, dar si pe beneficiari, prin durabilitate si performante sporite ale lucrarii. Intentionam sa ne optimizam eficienta in productie prin tehnologii noi, prin control si testare interna in toate etapele unui produs, de la materii prime pana la livrarea catre client. Credem, de asemenea, ca digitalizarea in constructii va duce la o crestere a vanzarilor online. In plus, va ajuta la sporirea nivelului de informatii despre produse si utilizarea corecta a acestora".

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA