Joi, 15 Mai 2025
RO EN

SENSO AMBIENTE: Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare din Romania

Peste 80% din persoanele care cumpara produse sanitare din gamele premium isi formeaza decizia de achizitie in functie de design si de marca, pretul fiind un factor secundar, potrivit unei analize realizate de compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de produse specifice. Conform studiului respectiv, aproximativ 30% din cumparatori sunt interesati de tehnologie si functionalitate, in timp ce peste 50% dintre acestia vizeaza criterii precum caracteristicile de confort al produselor. "O tendinta pe piata obiectelor sanitare de lux, remarcata in acest an, a fost reprezentata de tranzitia de la conceptul de baie ca spatiu utilitar la cel de spatiu destinat relaxarii. De asemenea, in ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru obiecte sanitare dotate cu diverse utilitati (sisteme audio incorporate, cromoterapie etc.) si pentru armaturi ce permit economisirea apei sau elemente dotate cu senzori", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
In ceea ce priveste designul, in 2010 s-a preferat aspectul rustic al produselor, in detrimentul celor clasice, in nuante deschise. Pentru realizarea noilor modele se utilizeaza materiale precum lemnul, accesoriile aurite sau cromate si culorile calde. Din punct de vedere al formelor, tendintele sunt de alegere a unor contururi organice, renuntandu-se la formele geometrice standard. "In acest an am consemnat o crestere a comenzilor pentru obiectele sanitare cu forme patrate, in general preferandu-se liniile drepte in, detrimentul celor curbe", a precizat reprezentantul Senso Ambiente.
In primele sase luni a.c., compania a anuntat o crestere de 20% a incasarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2009.
***
Senso Ambiente desfasoara, din anul 2003, activitati de import si distributie a obiectelor sanitare in Romania, fiind prezenta in 20 de orase. Din portofoliul firmei fac parte produse ale firmelor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, Apavisa si Huppe.
Informatii suplimentare, la www.sensoambiente.ro

Din aceeasi categorie

14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
08 Mai 15:50 | BOSCH a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 90,3 miliarde euro la nivel de grup
08 Mai 14:08 | METIGLA: Investitii de 15 milioane euro si planuri de expansiune europeana
08 Mai 09:51 | Gebrüder Weiss Romania anunta o crestere de 20% pentru anul 2024, la 112 mil. euro
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA