Miercuri, 18 Iunie 2025
RO EN

SICERAM si-a propus vanzari de 75 milioane de lei in acest an

Producatorul de tigla ceramica si caramida Siceram - Sighisoara a inregistrat o cifra de afaceri de 33,7 milioane de lei in primele sase luni ale anului in curs, fiind consemnata o crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2014. Pentru intregul exercitiu financiar, conducerea companiei estimeaza o evolutie de pana la 10% a vanzarilor, comparativ cu nivelul de 67,9 milioane de lei din 2014, acestea urmand a se apropia de 75 milioane de lei la finele lui 2015. In acest an, Siceram are disponibil un buget de investitii de doua milioane de euro, pentru productia de materiale pentru zidarie si pentru achizitia unor utilaje de exploatare in cariera de argila. In luna decembrie 2014, compania a finalizat o investitie ce a vizat dezvoltarea segmentului de invelitori ceramice, care a contribuit decisiv la majorarea cifrei de afaceri din primele sase luni ale acestui an. "Motoarele vanzarilor din 2015 au fost reprezentate de modelul Francia (produsul cel mai ieftin, dar cu performante tehnice maxime) si gama Marsilia (sistem mai apropiat de traditia invelitorilor din Romania). Principalii clienti sunt reprezentati de distribuitorii de marime medie, dar si de beneficiarii finali, respectiv persoanele fizice, atat pentru comenzile de renovari, cat si pentru cele din domeniul constructiilor noi", a declarat Nicolae Neag, directorul comercial al Siceram. Potrivit datelor firmei, cea mai mare pondere a cererii a provenit din regiunile de centru si nord-vest ale tarii. Piata locala de acoperisuri a fost evaluata la circa 130 milioane de euro in 2014, pentru anul in curs conducerea Siceram estimand o crestere de 3%-5%. "Nu cred ca in a doua jumatate a acestui an si in 2016 vor exista modificari semnificative fata de structura vanzarilor din ultima perioada. In acest sens, vor domina, in continuare, acoperisurile din metal, in variantele cele mai ieftine posibil", a precizat Nicolae Neag.
Siceram are, in prezent, 150 de distribuitori, produsele companiei fiind disponibile inclusiv in retelele Ambient, Arabesque si Dedeman. Marcile comercializate de companie pe piata locala sunt reprezentate de caramizile Termobloc, invelitorile ceramice Terra Rosa si sistemele de zidarie aparenta si pardoseli Terra Rustica.
 

Din aceeasi categorie

17 Iun 07:00 | BASF: Tarifele comerciale volatile afecteaza performanta financiara anuala a grupului
17 Iun 07:00 | COVESTRO incepe 2025 cu un ritm moderat de crestere, insa incertitudinile persista
16 Iun 07:00 | CRH: Prognoze moderat optimiste, bazate pe o cerere sustinuta prin investitii publice
13 Iun 07:00 | CEFIC: Industria chimica din Europa se confrunta cu un inceput dificil in 2025
12 Iun 07:00 | LINDAB raporteaza pentru T1 rezultate stabile pe o piata caracterizata de instabilitate
06 Iun 07:58 | KADRA: Investitii in modernizarea productiei si digitalizarea proceselor interne
05 Iun 12:37 | Leroy Merlin: 50% din cumparatorii de materiale de constructii isi renoveaza casele
03 Iun 10:18 | REHAU aniverseaza 30 de ani de business in Romania, in care a investit 20 mil. euro
26 Mai 10:52 | ASFOR: Industria lemnului are o contributie anuala de 3,5% la PIB
21 Mai 07:00 | SSAB: Livrarile de oteluri de inalta rezistenta si produse premium sunt la cote inalte
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA