Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

SICERAM si-a propus vanzari de 75 milioane de lei in acest an

Producatorul de tigla ceramica si caramida Siceram - Sighisoara a inregistrat o cifra de afaceri de 33,7 milioane de lei in primele sase luni ale anului in curs, fiind consemnata o crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2014. Pentru intregul exercitiu financiar, conducerea companiei estimeaza o evolutie de pana la 10% a vanzarilor, comparativ cu nivelul de 67,9 milioane de lei din 2014, acestea urmand a se apropia de 75 milioane de lei la finele lui 2015. In acest an, Siceram are disponibil un buget de investitii de doua milioane de euro, pentru productia de materiale pentru zidarie si pentru achizitia unor utilaje de exploatare in cariera de argila. In luna decembrie 2014, compania a finalizat o investitie ce a vizat dezvoltarea segmentului de invelitori ceramice, care a contribuit decisiv la majorarea cifrei de afaceri din primele sase luni ale acestui an. "Motoarele vanzarilor din 2015 au fost reprezentate de modelul Francia (produsul cel mai ieftin, dar cu performante tehnice maxime) si gama Marsilia (sistem mai apropiat de traditia invelitorilor din Romania). Principalii clienti sunt reprezentati de distribuitorii de marime medie, dar si de beneficiarii finali, respectiv persoanele fizice, atat pentru comenzile de renovari, cat si pentru cele din domeniul constructiilor noi", a declarat Nicolae Neag, directorul comercial al Siceram. Potrivit datelor firmei, cea mai mare pondere a cererii a provenit din regiunile de centru si nord-vest ale tarii. Piata locala de acoperisuri a fost evaluata la circa 130 milioane de euro in 2014, pentru anul in curs conducerea Siceram estimand o crestere de 3%-5%. "Nu cred ca in a doua jumatate a acestui an si in 2016 vor exista modificari semnificative fata de structura vanzarilor din ultima perioada. In acest sens, vor domina, in continuare, acoperisurile din metal, in variantele cele mai ieftine posibil", a precizat Nicolae Neag.
Siceram are, in prezent, 150 de distribuitori, produsele companiei fiind disponibile inclusiv in retelele Ambient, Arabesque si Dedeman. Marcile comercializate de companie pe piata locala sunt reprezentate de caramizile Termobloc, invelitorile ceramice Terra Rosa si sistemele de zidarie aparenta si pardoseli Terra Rustica.
 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA