Luni, 10 Noiembrie 2025
RO EN

STIHL Romania: Majorare cu 15% a vanzarilor in 2010

Compania Stihl Romania vizeza pentru acest an majorarea cifrei de afaceri cu 15%, comparativ cu 2009, cand a inregistrat o diminuare cu 20% a acesteia. Conform datelor Ministerului Finantelor, in 2008 societatea a realizat o cifra de afaceri de 94,6 milioane de lei. “Mizam pe calitatea produselor si serviciilor competitive, fapt ce se traduce, in final, printr-o lunga durata de exploatare a fiecarui produs. Spre exemplu, din analizele noastre, daca exploatarea unui motoferastrau Stihl este de aproximativ 15 ani, un produs “no-name” poate fi utilizat circa doi ani de zile, iar la produsele piratate nici nu se poate vorbi de un termen de exploatare”, a declarat Ioan Mezei, director general al companiei. Piata de motounelte din Romania a ajuns la un nivel de aproximativ 65 milioane de euro – 70 milioane de euro, peste cea a Ungariei, Cehiei sau a Bulgariei, insa sub nivelul pietei din Ucraina. Principalele grupe de produse care intra in categoria «motounelte» sunt motoferastraiele si consumabilele specifice (sine, lanturi, uleiuri etc.) motocoasele, gama de curatenie si cea de gradina (marca Viking). Conform reprezentantilor firmei, in tara noastra sunt utilizate 400.000 de motoferastraie, dintre care 150.000 sunt marca Stihl, 15%-20% sunt reprezentate de produsele «no name», iar circa 5% - 10% sunt produse piratate. Cele mai vandute produse ale companiei (circa 50%) sunt motoferastraiele, urmate de motocoase (10%), celelalte procente fiind reprezentate de utilajele de curatenie, accesorii, consumabile si altele. Societatea dispune, in prezent, de o retea de peste 200 de distribuitori. “Dupa investitii de 10 milioane de euro in reteaua de distributie, marketing si comunicare, service, logistica si resurse umane, produsele noastre au ajuns sa fie corect percepute pe piata. Strategia de vanzari mizeaza pe educarea celui care face vanzarea, dar si a celui care va folosi produsul nostru. O astfel de abordare ne obliga sa continuam dezvoltarea retelei de distributie si sa vizam o crestere de 15% in volum”, a precizat Ioan Mezei.

***

Stihl Romania este subsidiara a Andreas Stihl AG&Co., lider mondial pe piata motoferastraielor si una dintre cele mai importante companii pe piata mondiala a motoutilajelor si a uneltelor de gradinarit. Informatii suplimentare, la www.stihl.ro

 

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA