Vineri, 07 Noiembrie 2025
RO EN

TESA obtine o creştere a vanzarilor într-o conjunctură dificilă de piaţă in 2019

Grupul Tesa a încheiat anul 2019 pe un trend ascendent, deşi condiţiile de desfăşurare a operaţiunilor nu au fost cele mai prielnice. Cu toate acestea, compania a reuşit să-şi fructifice avantajul competitiv dat de forţa de inovare şi apropierea de clienţii industriali/comerciali, indiferent de poziţia geografică a acestora. Concret, în anul precedent cifra de afaceri s-a situat la 1,37 miliarde euro, ceea ce corespunde unui avans de 2,7%. În ceea ce priveşte veniturile operaţionale, acestea s-au majorat de la 210,3 milioane de euro (în 2018), la 211,6 milioane de euro. Conducerea Tesa a afirmat că toate diviziile şi toate regiunile au consemnat îmbunătăţiri ale performanţei financiare. În plus faţă de aportul organic, strategia de dezvoltare a grupului presupune inclusiv o creştere prin achiziţii şi integrarea de know-how tehnologic în portofoliul propriu. Desigur, provocări există în această perioadă şi sunt legate de volatilitatea pieţelor, presiunea uriaşă pe inovaţie şi schimbarea rapidă a exigenţelor consumatorilor. De aceea, obiectivul major pentru perioada următoare este constituit de creşterea vitezei de reacţie, sporirea capacităţii de concepere a produselor noi şi consolidarea accentului pus pe sustenabilitate. Din punct de vedere geografic, în 2019 piaţa din Asia a fost deosebit de dinamică, la creşterea rezultatelor o contribuţie decisivă fiind cea a afacerilor pe proiecte, unde Tesa a livrat soluţii pentru clienţii din industria electronică. Este vorba în special despre noi game de benzi adezive cu proprietăţi de conductivitate electrică, care, pe lângă aplicaţiile specifice asigură utilizări alternative, îndeplinind, de exemplu, sarcini de conducere sau de ecranare a curentului electric. Analiza structurală a operaţiunilor indică faptul că divizia de industrii directe a avut o pondere de 60% în totalul cifrei de afaceri, diferenţa fiind aferentă secţiei de pieţe comerciale. De precizat că vânzările prin canale digitale au sporit cu un procent format din două cifre, un eveniment notabil fiind constituit de deschiderea unui magazin online pe o platformă comercială importantă din China. In Romania, grupul este activ prin intermediul subsidiarei Tesa Tape SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, care a raportat pentru 2018 o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei, in crestere cu +11% fata de anul precedent.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA