Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

XELLA a finalizat procesul de rebranding pentru produsele din BCA Macon

Xella RO, lider pe piata locala a materialelor de constructii, a finalizat procesul de rebranding pentru marca de beton celular autoclavizat Macon, pe care a preluat-o de la producatorul Macon Deva in 2018. Noua identitate reflecta individualitatea brandului pe piata din Romania si exprima calitate accesibila tuturor, eficienta si rapiditate, spun reprezentantii Xella.
Procesul de rebranding al BCA Macon a presupus o clarificare strategica a arhitecturii de brand si o revitalizare a identitatii vizuale, pornind de la trendurile si alinierea la valorile Xella. Rebrandingul a facilitat trecerea de la un brand de companie la un brand de produs, Macon. Smart Standard.
"Xella este principalul jucator pe piata de zidarie din Romania. Prin intermediul celor doua branduri de produs, pozitionate complementar, oferim clientilor nostri un portofoliu de solutii durabile, eficiente si accesibile. Este vorba de Ytong, brandul flagship al industriei de BCA din Europa, care a revolutionat industria constructiilor in urma cu aproape 100 ani, si Macon, cel mai bine vandut brand de BCA din Romania, cu o istorie de peste 50 ani. Ne dorim sa aducem o contributie pozitiva si masurabila mediului construit in Romania, iar acest demers de rebranding a venit firesc, odata cu intrarea BCA Macon in portofoliul Xella. Astfel, astazi BCA Macon are o pozitie clara in portofoliul Xella, cu obiective si planuri ambitioase, si, in plus, arata ca un brand contemporan, pregatit pentru nevoile din piata", a declarat Marius Dragne, CEO Xella RO.
Proiectul de rebranding, semnat de catre Brandient, cel mai important creator de identitate si strategie de brand din Europa de Sud-Est, a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare la nivelulul brandului.
"Identitatea vizuala BCA Macon a fost inspirata din pozitionarea strategica a brandului axata in jurul unei promisiuni de incredere, in timp ce noul logo a fost creat prin contopirea a doua idei, in egala masura prezente in promisiunea brandului: pe de o parte soliditatea constructiei cu Macon, pe de alta parte ideea de versatilitate, multifatetata, de perspective, sustinuta si de promisiunea «Smart Standard». Mai mult, identitatea vorbeste inteligibil si accesibil despre constructii solide, despre siguranta, versatilitate si eficienta tratate intr-o cheie moderna, demna de leadership-ul asumat al companiei", au precizat reprezentantii Xella Ro.
***
Cu vanzari de 1,5 miliarde euro, 95 de fabrici si peste 7.000 de angajati, grupul Xella este unul dintre principalii furnizori internationali de materiale de constructii. Xella este compania-mama a unor marci cunoscute precum Ytong, Silka, Hebel, Multipor, Ursa, dar si unul dintre pionierii solutiilor de planificare digitala in constructii.
Xella RO, filiala locala a grupului Xella, isi desfasoara activitatea in cele trei fabrici situate in Ploiesti, Deva si Oradea, si este reprezentata de doua branduri de zidarie, pozitionate complementar, Ytong si Macon si de brandul de termoizolatie - Multipor. 
 

Din aceeasi categorie

16 Sep 07:00 | WIENERBERGER aplica masuri de optimizare si eficientizare pana la reluarea cererii
12 Sep 07:00 | CEFIC: Cererea slaba si preturile la energie, marcheaza un prim semestru dezamagitor
10 Sep 07:00 | CRH anunta o cifra de afaceri de 10 miliarde USD pentru intervalul aprilie - iunie 2025
04 Sep 16:12 | Leroy Merlin Romania: Investitii de 27,9 milioane euro in 2025, in crestere cu 50%
03 Sep 13:32 | SYMMETRICA intra intr-o etapa noua de dezvoltare cu Liviu Stoleru in functia de CEO
03 Sep 07:00 | Cum poate betonul geopolimeric imprimat 3D sa transforme constructiile in Europa?
02 Sep 12:41 | HORNBACH are in plan deschiderea a 6 magazine in urmatorii 2-4 ani, in Romania
01 Sep 07:01 | OPTGROUP isi extinde proiectele peste granita, mizand pe piete emergente
01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA