Luni, 05 Mai 2025
RO EN

DOOSAN: Excavator cu senile DX180LC-3, avand productivitate sporita

Doosan DX180LC-3 constituie primul excavator pe senile din clasa medie promovat de companie (facand parte din clasa IV interimara, etapa 3B) care are o masa proprie cuprinsa intre 18 tone si 20,5 tone, in functie de specificatiile tehnice. Potrivit expertilor Doosan, echipamentul DX180LC-3 a fost special conceput pentru a asigura o productivitate sporita, fiind eficient din punct de vedere al consumului de combustibil si avand caracteristici ce permit functionarea optima/durabila, respectiv reducerea costurilor de operare. Propulsat de un motor Doosan DL06 tip "common-rail", in sase cilindri (turbo diesel), utilajul indeplineste cerintele actuale de poluare gratie sistemelor de recirculare a gazului de esapament (EGR) si de particule diesel (DPF), care ofera un plus de putere (3%), respectiv 91,2 kW (122 CP) la o turatie de 1.950 rpm. Aceste sisteme asigura un cuplu cu 15% mai ridicat in comparatie cu al motoarelor diesel traditionale, evidentiindu-se si o reducere de 10% a consumului de combustibil. Totodata, prin intermediul modulului Eco, se obtine o diminuare suplimentara a consumului de motorina, ca urmare a monitorizarii in timp real a nivelului efectiv al acestui parametru (rata de consum) si a proportiei de utilizare a puterii motorului. Totodata, doua noi moduri standard de operare imbunatatesc eficienta de ansamblu si controlul asupra echipamentului. Cabina inovatoare, certificata ROPS si OPG, asigura cu 6% mai mult spatiu suplimentar pentru operator, iar sistemul logic de comanda, care include butoane si comutatoare pozitionate in mod optim la nivelul manetelor de actionare (tip joystick) faciliteaza manevrarea excavatorului. Adancimea de sapare pentru DX180LC-3 este de 6,1 m, iar bratul se poate ridica pana la 9,1 m inaltime, in vederea golirii cupei. Trenul de rulare, mult mai robust, are componente ranforsate, inclusiv la nivelul senilelor. Pentru a facilita operatiunile de service, compartimentul motorului a fost configurat in patru module, astfel incat sa se poata accesa rapid filtrele, acumulatorii si alte componente. In momentul functionarii, un ventilator este activat in mod automat pentru a asigura optimizarea temperaturii motorului si sistemului hidraulic. 
 
{adauga_php file=formular.php}

Din aceeasi categorie

02 Mai 07:00 | Aerobrick reprezinta un bloc ceramic inovator, cu proprietati excelente de izolare
01 Mai 07:00 | Productia aluminiului este responsabila de 3% din emisiile globale de CO2
22 Apr 07:00 | Tehnologiile actuale limiteaza la 1% cantitatea de polistiren reciclat la nivel mondial
13 Mar 13:27 | BASF: Prima polietersulfona echilibrata din punct de vedere al biomasei, din lume
12 Mar 10:56 | Membranele non-combustibile illbruck: Siguranta si performanta in constructii
06 Feb 11:29 | ABB & Samsung Electronics: Solutii integrate pentru managementul energiei in cladiri
03 Feb 17:52 | REHAU creste amprenta in proiecte de termoficare si lanseaza conducta RAUVIPEX
22 Noi 12:02 | Romcim lanseaza CEVO, gama de produse cu emisii de CO2 mai scazute
05 Noi 10:05 | Cum construiesti o magistrala de metrou cu Leica Geosystems (partea a II-a)
30 Oct 17:41 | TotalEnergies: Lubrifiere Premium pentru utilaje de constructii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA