Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

DOOSAN: Excavator cu senile DX180LC-3, avand productivitate sporita

Doosan DX180LC-3 constituie primul excavator pe senile din clasa medie promovat de companie (facand parte din clasa IV interimara, etapa 3B) care are o masa proprie cuprinsa intre 18 tone si 20,5 tone, in functie de specificatiile tehnice. Potrivit expertilor Doosan, echipamentul DX180LC-3 a fost special conceput pentru a asigura o productivitate sporita, fiind eficient din punct de vedere al consumului de combustibil si avand caracteristici ce permit functionarea optima/durabila, respectiv reducerea costurilor de operare. Propulsat de un motor Doosan DL06 tip "common-rail", in sase cilindri (turbo diesel), utilajul indeplineste cerintele actuale de poluare gratie sistemelor de recirculare a gazului de esapament (EGR) si de particule diesel (DPF), care ofera un plus de putere (3%), respectiv 91,2 kW (122 CP) la o turatie de 1.950 rpm. Aceste sisteme asigura un cuplu cu 15% mai ridicat in comparatie cu al motoarelor diesel traditionale, evidentiindu-se si o reducere de 10% a consumului de combustibil. Totodata, prin intermediul modulului Eco, se obtine o diminuare suplimentara a consumului de motorina, ca urmare a monitorizarii in timp real a nivelului efectiv al acestui parametru (rata de consum) si a proportiei de utilizare a puterii motorului. Totodata, doua noi moduri standard de operare imbunatatesc eficienta de ansamblu si controlul asupra echipamentului. Cabina inovatoare, certificata ROPS si OPG, asigura cu 6% mai mult spatiu suplimentar pentru operator, iar sistemul logic de comanda, care include butoane si comutatoare pozitionate in mod optim la nivelul manetelor de actionare (tip joystick) faciliteaza manevrarea excavatorului. Adancimea de sapare pentru DX180LC-3 este de 6,1 m, iar bratul se poate ridica pana la 9,1 m inaltime, in vederea golirii cupei. Trenul de rulare, mult mai robust, are componente ranforsate, inclusiv la nivelul senilelor. Pentru a facilita operatiunile de service, compartimentul motorului a fost configurat in patru module, astfel incat sa se poata accesa rapid filtrele, acumulatorii si alte componente. In momentul functionarii, un ventilator este activat in mod automat pentru a asigura optimizarea temperaturii motorului si sistemului hidraulic. 
 
{adauga_php file=formular.php}

Din aceeasi categorie

09 Sep 12:57 | VEKA: Cinci greseli care pot fi evitate in procesul complex de alegere a ferestrelor
25 Aug 17:59 | STRABAG lanseaza TETRIQX, solutii pentru constructia in serie de locuinte sustenabile
22 Aug 12:50 | Homplex: Nou detector de gaz care se conecteaza la sistemul de control al cladirii
21 Aug 13:40 | Heidelberg Materials lanseaza evoZero, primul ciment cu zero emisii de carbon
18 Aug 12:49 | Schüco: Ventilatie descentralizata integrata in designul arhitectural modern
12 Aug 08:04 | BOSIG: Expertul in acustica spatiilor foloseste Basotect® EcoBalanced de la BASF
25 Iul 15:14 | WAREMA: Solutii inteligente de umbrire pentru spatii confortabile si eficiente
24 Iul 11:28 | WinDoPlan, locul unde afli ce concept de fereastra VEKA poate fi transpus in realitate
09 Iul 10:16 | Ce sisteme VEKA de Clasa A se potrivesc cel mai bine in functie de tipologia cladirii?
08 Iul 10:15 | Normativul P118-1/2025 include "nivelul de stabilitate la incendiu" al constructiei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA