Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

Neakaisa.ro lanseaza Rune, brandul propriu de produse sanitare

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, lanseaza prima gama de produse marca proprie – Rune. De la crearea brandului, pana la selectia, productia si listarea produselor, investitia totala se ridica la peste 150.000 euro. Compania estimeaza ca noua gama va contribui cu 2-3% la cifra de afaceri pana la sfarsitul acestui an, urmand ca pana in 2030 aceasta sa genereze circa 10% din veniturile Neakaisa.ro. 
Inspirata din mitologia nordica, gama Rune va cuprinde obiecte sanitare - lavoare, vase de toaleta, bideuri, cazi freestanding, rigole si ventile, urmand sa fie completata si cu paravane de dus walk-in si alte verticale in timp. Pe langa atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru baile din Romania si forme cat mai ergonomice pentru eficientizarea spatiului, noua gama este conceputa tinand cont si de calitatea si durabilitatea produselor.
“Lansarea Rune a venit ca un pas natural in dezvoltarea business-ului. Am inceput ca magazin online, ne-am consolidat pozitia in piata, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltam propriul brand de produse sanitare.
 
 
Planul pentru lansare a inceput sa prinda contur inca din 2020, cumva simtind nevoia unor produse cu design deosebit, preturi echilibrate si calitate peste medie. De atunci am inceput sa schitam nevoile pietei si sa lucram la categoriile si gamele de produs”, explica Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.
Produsele Rune sunt alese de specialistii Neakaisa.ro in functie de trendurile actuale si de nevoile specifice ale pietei din Romania, in special, in materie de dimensiuni, design si functionalitate. Stilul scandinav, dezvoltat din mitologia nordica, se caracterizeaza prin elemente care, pe langa asigurarea confortului, imbunatatesc starea de spirit – misticism, conectare la sine si armonizarea cu mediul inconjurator.
Designul scandinav reprezinta un palier important in portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a gasi produse reprezentative unui stil de viata cat mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate si momente de liniste. 
 
 
10% la cifra de afaceri pana in 2030
Pentru anul curent, Neakaisa.ro preconizeaza ca noua gama de produse va contribui cu circa 2-3% la cifra de afaceri, urmand ca acest procent sa creasca progresiv in urmatorii ani. In functie de planurile de dezvoltare, in 5 ani ar trebui sa se stabilizeze la 8%, iar pana in 2030 sa contribuie cu aproximativ 10% la veniturile companiei.

Din aceeasi categorie

09 Sep 12:57 | VEKA: Cinci greseli care pot fi evitate in procesul complex de alegere a ferestrelor
25 Aug 17:59 | STRABAG lanseaza TETRIQX, solutii pentru constructia in serie de locuinte sustenabile
22 Aug 12:50 | Homplex: Nou detector de gaz care se conecteaza la sistemul de control al cladirii
21 Aug 13:40 | Heidelberg Materials lanseaza evoZero, primul ciment cu zero emisii de carbon
18 Aug 12:49 | Schüco: Ventilatie descentralizata integrata in designul arhitectural modern
12 Aug 08:04 | BOSIG: Expertul in acustica spatiilor foloseste Basotect® EcoBalanced de la BASF
25 Iul 15:14 | WAREMA: Solutii inteligente de umbrire pentru spatii confortabile si eficiente
24 Iul 11:28 | WinDoPlan, locul unde afli ce concept de fereastra VEKA poate fi transpus in realitate
09 Iul 10:16 | Ce sisteme VEKA de Clasa A se potrivesc cel mai bine in functie de tipologia cladirii?
08 Iul 10:15 | Normativul P118-1/2025 include "nivelul de stabilitate la incendiu" al constructiei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA