Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

Din aceeasi categorie

10 Iun 14:22 | Signify: Tranzitia la iluminatul LED poate genera economii anuale de 600 mld. euro
10 Iun 14:43 | ASFOR propune adoptarea unui Plan National pentru Restaurarea Naturii
06 Iun 13:34 | ENGIE Romania si Habitat vor eficientiza energetic Locuinta Sociala Sfantul Paul
05 Iun 11:28 | SPEEDWELL: Certificare BREEAM Excellent pentru faza de design a QUEENS District
29 Mai 16:52 | OAER: Directiva EPBD4 va trebui transpusa in legislatia nationala pana in mai 2026
26 Mai 13:49 | CEO Build: Liderii in business au construit 4 locuinte pentru familii vulnerabile
15 Mai 13:39 | HILS Development anunta initiative de impact pentru o dezvoltare urbana sustenabila
06 Mai 11:27 | Nhood vizeaza generarea a 10 mil. euro pana in 2030, prin noua strategie globala ESG
05 Mai 11:20 | BuildGreen aniverseaza primii 15 ani de lider in sustenabilitate si inovare
30 Apr 12:55 | Beltrame, primul producator de otel din Europa certificat GSCC pentru sustenabilitate
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA