Marți, 16 Septembrie 2025
RO EN

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | EFCA avertizeaza asupra deficientelor importante din Sistemul Energetic European
29 Aug 10:37 | PWC: Primul an de asigurare limitata a rapoartelor conform CSRD in Romania
29 Aug 07:29 | GREENPEACE: Viitorul energetic trebuie sa fie curat, descentralizat si echitabil
21 Aug 12:42 | AFI Romania obtine certificarea LEED Platinum pentru birourile AFI Loft
19 Aug 12:28 | U•Center 3: Precertificare Access4you Design Gold la o luna de la startul lucrarilor
08 Aug 11:34 | Clean Recycle: Romania, codasa in UE la tranzitia catre economia circulara
01 Aug 12:07 | Habitat for Humanity Romania intervine in judetul Suceava, grav afectat de inundatii
25 Iul 07:00 | Problematica, consideratii climatice specifice si noua clasificare tipologica a cladirilor
24 Iul 07:00 | Industria locala a otelului obtine competitivitatea pe termen lung prin decarbonizare
23 Iul 07:00 | RENOVARILE ineficiente franeaza progresul energetic in Europa Centrala si de Est
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA