Joi, 15 Mai 2025
RO EN

KONE: Strategia CSR defineste actiunile zilnice ale holdingului

Pentru fabricantul de ascensoare Kone, conceptul responsabilitatii sociale corporatiste are o valoare deosebita, fiind cuprins in cadrul culturii organizationale ce defineste actiunile zilnice ale corporatiei. „Pana in anul 2030, mai mult de 1,4 miliarde de persoane se vor muta din mediul rural in cel urban, iar la nivelul lui 2050 o treime din populatia actuala va avea peste 60 de ani. Infrastructura oraselor se degradeaza pe masura trecerii timpului, in timp ce standardele de siguranta devin tot mai restrictive. Preocuparile cu privire la schimbarile climatice si la majorarea tarifelor energetice determina efectuarea tot mai multor apeluri in vederea edificarii de cladiri sustenabile. In cadrul Kone, suntem angajati pe calea imbunatatirii continue a calitatii vietii in mediul urban prin asigurarea unor solutii sigure, confortabile si eficiente de mobilitate pentru toate categoriile de locuitori, implementand programul People Flow. Mega-trendurile ce definesc industria noastra si impulsioneaza dezvoltarea durabila sunt reprezentate de urbanizare, mediu, fenomenul de imbatranire a populatiei si securitate, avand solutii specifice pentru fiecare din aceste provocari. De asemenea, cresterea profitabilitatii constituie o preconditie a implementarii politicilor de sustenabilitate. Suntem lideri globali in sectorul de ascensoare si scari rulante, deservind mai mult de 400.000 de clienti in toata lumea, iar pentru majoritatea acestora asiguram servicii de mentenanta a lifturilor. In 2012, vanzarile nete au totalizat 6,3 miliarde euro, fiind realizate cu 40.000 de angajati. Conform unui studiu intern, 89% din personal reprezinta cota celor convinsi ca managementul Kone este axat in mod real pe aplicarea masurilor de siguranta ocupationala si, ca urmare a acestui fapt, rata accidentelor la locul de munca s-a diminuat cu 15% fata de 2011. De asemenea, am parcurs pasi importanti in domeniul eco-eficientei produselor, noile ascensoare fiind mai performante cu 70% din acest punct de vedere comparativ cu lifturile din 2008, cand inca de atunci am devenit lideri ai industriei, promovand exclusiv modele incadrate in clasa A de consum”, a declarat Matti Alahuhta, presedinte-director general al Kone Corporation. Informatii suplimentare, la www.kone.com

Din aceeasi categorie

30 Apr 12:55 | Beltrame, primul producator de otel din Europa certificat GSCC pentru sustenabilitate
30 Apr 09:08 | Derom Total si SystemBau investesc in comunitati si zone defavorizate din Dobrogea
29 Apr 13:31 | HOLCIM: Campanie de impadurire a zonelor degradate cu 95.000 de puieti, in 2025
28 Apr 12:17 | HABITAT: Maraton in sprijinul familiilor care au nevoie de o locuinta decenta
28 Apr 09:54 | NUSCO aduce conceptul de mini-padure urbana in ansamblul Nusco City
18 Apr 07:00 | NOUA solutii validate pentru cladiri si comunitati mai ecologice pe calea zero net
15 Apr 10:42 | RoGBC: 400 milioane euro pentru renovare energetica in ECE, in perioada 2026-2029
14 Apr 12:49 | Habitat for Humanity Romania continua campania "Pune TU piatra de temelie!"
10 Apr 10:10 | STRATOS: Raportarea CBAM vizeaza lanturile de aprovizionare si emisiile de carbon
27 Mar 11:32 | Romania a importat de doua ori mai multe materii prime reciclabile din tarile non-UE
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA