Duminică, 03 August 2025
RO EN

LINDAB a initiat o noua campanie cu impact social, la nivel local

Responsabilitatea sociala este parte a viziunii Lindab de a deveni lider in industria sistemelor de ventilatie si a solutiilor pentru constructii la nivel european. Compania si-a definit, astfel, strategia de abordare a problematicii legate de CSR prin conceptul "Lindab Life", ce include patru domenii: Afaceri, Mediu inconjurator, Angajati si Societate. "In principiu, alegem sa ne implicam in proiecte care au legatura cu domeniul nostru de activitate. Pana in prezent, am derulat cu precadere proiecte de sprijinire a educatiei, care reprezinta o componenta esentiala a viitorului tarii, iar in acelasi timp sustinem dezvoltarea comunitatilor, datorita convingerii ca este firesc sa returnam acestora o parte din profitul obtinut datorita lor. In acest an, am demarat o campanie de marketing cu impact social - "Campionatele Calitatii Lindab" -, prin care incurajam calitatea, performanta si adevaratele valori. Sustinem, astfel, oamenii simpli cu rezultate extraordinare, ii cautam pe cei mai buni din diverse domenii, ii premiem si ulterior formam un Club al Campionilor", a declarat Andrei Sulyok, Country Manager al Lindab Romania. Din punct de vedere al afacerilor, codul de etica si valorile companiei au un rol important in conducerea si operatiunile Lindab. Impreuna cu sustinerea UN Global Compact si raportul asupra durabilitatii conform GRI (Global Reporting Initiative), acestea formeaza pietrele de temelie care genereaza incredere si pun bazele unui brand puternic. O alta baza a strategiei de CSR vizeaza investitiile in angajatii proprii, preocuparea fata de sanatatea acestora si siguranta mediului in care-si desfasoara activitatea. In ceea ce priveste mediul inconjurator, se urmareste in mod permanent crearea de solutii eficiente ecologic, cu impact minim asupra mediului. Nu in ultimul rand, Lindab acorda o importanta deosebita mentinerii relatiilor bune cu societatea si cu cetatenii acesteia. Prezenta in aproximativ 30 de tari si in mai mult de 125 de localitati a creat relatii de cooperare si suport cu organizatiile si comunitatile locale. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

14 Iul 07:00 | McKinsey: Productia de materiale genereaza 20% din emisiile globale de gaze
11 Iul 07:00 | McKinsey: Deseurile globale de cupru au un rol major in procesul de decarbonizare
01 Iul 11:53 | ARSC lanseaza procedura de Certificare ESG, cu 27 de indicatori de performanta
27 Iun 11:30 | SKANSKA Equilibrium 2: Certificare WiredScore Platinum pentru cladiri operationale
27 Iun 10:43 | Primul an de raportare CSRD: Concluzii pentru institutiile din sectorul financiar
26 Iun 10:10 | IULIUS a obtinut certificarea LEED Platinum pentru 5 proiecte de retail si birouri
24 Iun 12:07 | HORVATH: 65% din companiile mari europene stabilesc obiective de sustenabilitate
19 Iun 14:19 | ADP: Romania a obtinut cinci nominalizari si un premiu la BREEAM Awards 2025
17 Iun 15:43 | DELOITTE: Cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor
12 Iun 12:36 | CarbonTool se extinde in Ucraina, Turcia, Cipru si Orient si lanseaza versiunea 2.0
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA