Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

LINDAB a initiat o noua campanie cu impact social, la nivel local

Responsabilitatea sociala este parte a viziunii Lindab de a deveni lider in industria sistemelor de ventilatie si a solutiilor pentru constructii la nivel european. Compania si-a definit, astfel, strategia de abordare a problematicii legate de CSR prin conceptul "Lindab Life", ce include patru domenii: Afaceri, Mediu inconjurator, Angajati si Societate. "In principiu, alegem sa ne implicam in proiecte care au legatura cu domeniul nostru de activitate. Pana in prezent, am derulat cu precadere proiecte de sprijinire a educatiei, care reprezinta o componenta esentiala a viitorului tarii, iar in acelasi timp sustinem dezvoltarea comunitatilor, datorita convingerii ca este firesc sa returnam acestora o parte din profitul obtinut datorita lor. In acest an, am demarat o campanie de marketing cu impact social - "Campionatele Calitatii Lindab" -, prin care incurajam calitatea, performanta si adevaratele valori. Sustinem, astfel, oamenii simpli cu rezultate extraordinare, ii cautam pe cei mai buni din diverse domenii, ii premiem si ulterior formam un Club al Campionilor", a declarat Andrei Sulyok, Country Manager al Lindab Romania. Din punct de vedere al afacerilor, codul de etica si valorile companiei au un rol important in conducerea si operatiunile Lindab. Impreuna cu sustinerea UN Global Compact si raportul asupra durabilitatii conform GRI (Global Reporting Initiative), acestea formeaza pietrele de temelie care genereaza incredere si pun bazele unui brand puternic. O alta baza a strategiei de CSR vizeaza investitiile in angajatii proprii, preocuparea fata de sanatatea acestora si siguranta mediului in care-si desfasoara activitatea. In ceea ce priveste mediul inconjurator, se urmareste in mod permanent crearea de solutii eficiente ecologic, cu impact minim asupra mediului. Nu in ultimul rand, Lindab acorda o importanta deosebita mentinerii relatiilor bune cu societatea si cu cetatenii acesteia. Prezenta in aproximativ 30 de tari si in mai mult de 125 de localitati a creat relatii de cooperare si suport cu organizatiile si comunitatile locale. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

10 Iun 14:22 | Signify: Tranzitia la iluminatul LED poate genera economii anuale de 600 mld. euro
10 Iun 14:43 | ASFOR propune adoptarea unui Plan National pentru Restaurarea Naturii
06 Iun 13:34 | ENGIE Romania si Habitat vor eficientiza energetic Locuinta Sociala Sfantul Paul
05 Iun 11:28 | SPEEDWELL: Certificare BREEAM Excellent pentru faza de design a QUEENS District
29 Mai 16:52 | OAER: Directiva EPBD4 va trebui transpusa in legislatia nationala pana in mai 2026
26 Mai 13:49 | CEO Build: Liderii in business au construit 4 locuinte pentru familii vulnerabile
15 Mai 13:39 | HILS Development anunta initiative de impact pentru o dezvoltare urbana sustenabila
06 Mai 11:27 | Nhood vizeaza generarea a 10 mil. euro pana in 2030, prin noua strategie globala ESG
05 Mai 11:20 | BuildGreen aniverseaza primii 15 ani de lider in sustenabilitate si inovare
30 Apr 12:55 | Beltrame, primul producator de otel din Europa certificat GSCC pentru sustenabilitate
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA