In pofida acestor considerente nefavorabile, Hilti a raportat cresteri ale afacerilor in toate regiunile, astfel: +14,6% in America Latina (pana la 176 milioane CHF), +14,9% in Europa de Est/ Orientul Mijlociu/ Africa (la 543 milioane CHF), respectiv +10,6% in regiunea Asia-Pacific (633 milioane CHF). In pofida unei ierni severe, vanzarile Hilti din America de Nord s-au majorat cu 9,5%, pana la 924 milioane CHF, in timp ce, dupa un rezultat usor negativ in 2013, afacerile din Europa au revenit pe un trend ascendent (+3,5%), la 2,22 miliarde CHF.
"Prin cresterea bugetului de investitii in productie si dezvoltarea echipelor de vanzari, am reusit sa ne acceleram ritmul de dezvoltare planificat. In 2015, avand in vedere turbulentele ce au avut loc pe piata financiara internationala, ne asteptam la un an cu mult mai multe provocari pentru compania noastra decat a fost 2014", a declarat Cristoph Loos, CEO al grupului Hilti.
In Romania, grupul Hilti este activ prin intermediul unei subsidiare locale cu afaceri anuale de circa 30 milioane de lei. In ultimii ani, Hilti Romania s-a implicat in executia unor proiecte de referinta, cum ar fi cladirea Sky Tower sau centrul comercial Promenada Mall.