
Orlando Szasz, director general al Renania: "Companiile din Romania aloca, in medie, 12 euro pentru o pereche de incaltaminte de protectie, in timp ce firmele occidentale cheltuie aproximativ 60 euro pentru o astfel de achizitie. Exista un decalaj considerabil al tarii noastre in ceea ce priveste calitatea, cantitatea si pretul achizitiilor acestor echipamente, tendinta ce se va mentine si in perioada urmatoare avand in vedere conditiile economice actuale. In calitate de lider al industriei, ne asumam rolul de a forma piata si de a oferi, in mod constant, alternative tehnice, de calitate si comerciale considerabil mai bune decat cele existente in domeniu. Estimam ca piata specifica are o valoare de aproximativ 15 milioane de euro, corespunzatoare unui volum de circa 1,2 milioane de perechi de incaltaminte de protectie, nivel care se va mentine si anul viitor. Jal Group este liderul acestui segment la nivel european, cu vanzari de 48 milioane de euro in 2009 si o cota de piata de 30% pentru marcile Jallatte si Aimont, care se regasesc si in portofoliul Renania. Compania este prezenta in Franta, Italia, Marea Britanie, Germania, tarile nordice, Grecia, Albania, nordul Africii si Orientul Mijlociu".