Marți, 13 Mai 2025
RO EN

ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii

In prima jumatate a exercitiului financiar in curs, compania Rotakt, specializata in distributia de acule electrice, a realizat o cifra de afaceri de peste 8,8 milioane de lei, cu 27% mai mare fata de perioada de referinta, iar echipa manageriala sper ca acest ritm sa fie mentinut si in continuare. Nicolae Pirvu, administrator al societatii, a afirmat ca "evolutia pietei sculelor electrice va fi influentata si  in perioada urmatoare de o serie de elemente precum lipsa investitiilor in constructii, insolventa/falimentul multor companii din domeniu, indisciplina financiara a anumitor parteneri (chiar daca justificata de neincasarea creantelor de la contracte derulate cu diverse autoritati publice, care mai mult incurca piata decat sa o ajute) etc. De asemenea, segmentul analizat este, in continuare, influentat negativ de preferinta, in cadrul licitatiilor, pentru ofertele cu pretul cel mai mic, fapt ce incurajeaza alegerea solutiilor «low-cost» si descurajarea participarii companiilor ce dispun de produse cu performante  ridicate. Un alt impediment este reprezentat de comertul online, ce afecteaza vanzarile prin magazine si duce la scaderea stocurilor realizate de parteneri si renuntarea la achizitionarea produselor mai greu vandabile. Se ajunge, astfel, ca majoritatea achizitiilor sa se realizeze in perioadele de promotie. Toate acestea ne determina sa fim destul de pesimisti, cu toate ca datele actuale pentru 2014 indica un oarecare reviriment (+40%), dar care este raportat la 2013 - un an deficitar din punct de vedere al livrarilor de scule electrice, cand veniturile s-au diminuat cu 37% in raport cu intervalul fiscal precedent. Tendinta actuala de majorare a importurilor va duce, in mod evident, la o crestere a presiunii concurentiale ca urmare a patrunderii pe piata de profil a unor noi branduri. Situatia respectiva va impune, in mod automat, o repozitionare a marcilor consacrate. In ceea ce ne priveste, gamele de produse din portofoliul nostru  ce inregistreaza cele mai bune evolutii sunt Stihl si Rotakt, acestea beneficiind de o retea de distributie dezvoltata la nivel national, pe care intentionam sa o consolidam in viitor. De asemenea, ne propunem ca, in pofida dificultatilor actuale, sa intreprindem toate masurile pentru cresterea cotei de piata pentru  produsele vandute sub marca proprie". Informatii suplimentare, la www.rotakt.ro

Din aceeasi categorie

09 Mai 07:00 | VOLVO CE inregistreaza performante solide in conditiile de piata dificile din 2025
06 Mai 07:00 | OTIS: Activitatea de service compenseaza scaderea comenzilor provenite din China
02 Mai 07:00 | LIEBHERR anunta crestere de 4% si intarirea pozitiei competitive in anul 2024
30 Apr 07:00 | CECE: 2024, un an dificil pentru industria europeana de echipamente de constructii
15 Apr 07:00 | HILTI a castigat in anul 2024 noi cote de piata intr-un context economic dificil
13 Mar 06:48 | KONE Romania: Evolutie buna in 2024 si noi perspective pozitive pentru 2025
05 Mar 06:00 | BAUMA 2025 ofera abordari inedite din lumea utilajelor de constructii sustenabile
03 Mar 06:00 | INGERSOLL RAND creste si raporteaza rezultate-record pentru anul financiar 2024
28 Feb 06:00 | SCHINDLER: Modernizarile si operatiunile de service au asigurat progresul rezutatelor
26 Feb 06:45 | MP IFMA - Crestere record: Veniturile companiei au depasit cu 50% nivelul din 2021
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA