Vineri, 26 Septembrie 2025
RO EN

ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii

In prima jumatate a exercitiului financiar in curs, compania Rotakt, specializata in distributia de acule electrice, a realizat o cifra de afaceri de peste 8,8 milioane de lei, cu 27% mai mare fata de perioada de referinta, iar echipa manageriala sper ca acest ritm sa fie mentinut si in continuare. Nicolae Pirvu, administrator al societatii, a afirmat ca "evolutia pietei sculelor electrice va fi influentata si  in perioada urmatoare de o serie de elemente precum lipsa investitiilor in constructii, insolventa/falimentul multor companii din domeniu, indisciplina financiara a anumitor parteneri (chiar daca justificata de neincasarea creantelor de la contracte derulate cu diverse autoritati publice, care mai mult incurca piata decat sa o ajute) etc. De asemenea, segmentul analizat este, in continuare, influentat negativ de preferinta, in cadrul licitatiilor, pentru ofertele cu pretul cel mai mic, fapt ce incurajeaza alegerea solutiilor «low-cost» si descurajarea participarii companiilor ce dispun de produse cu performante  ridicate. Un alt impediment este reprezentat de comertul online, ce afecteaza vanzarile prin magazine si duce la scaderea stocurilor realizate de parteneri si renuntarea la achizitionarea produselor mai greu vandabile. Se ajunge, astfel, ca majoritatea achizitiilor sa se realizeze in perioadele de promotie. Toate acestea ne determina sa fim destul de pesimisti, cu toate ca datele actuale pentru 2014 indica un oarecare reviriment (+40%), dar care este raportat la 2013 - un an deficitar din punct de vedere al livrarilor de scule electrice, cand veniturile s-au diminuat cu 37% in raport cu intervalul fiscal precedent. Tendinta actuala de majorare a importurilor va duce, in mod evident, la o crestere a presiunii concurentiale ca urmare a patrunderii pe piata de profil a unor noi branduri. Situatia respectiva va impune, in mod automat, o repozitionare a marcilor consacrate. In ceea ce ne priveste, gamele de produse din portofoliul nostru  ce inregistreaza cele mai bune evolutii sunt Stihl si Rotakt, acestea beneficiind de o retea de distributie dezvoltata la nivel national, pe care intentionam sa o consolidam in viitor. De asemenea, ne propunem ca, in pofida dificultatilor actuale, sa intreprindem toate masurile pentru cresterea cotei de piata pentru  produsele vandute sub marca proprie". Informatii suplimentare, la www.rotakt.ro

Din aceeasi categorie

17 Sep 07:08 | KRONLIFT: Afaceri de 23 milioane de lei si peste 1.500 de lifturi instalate
16 Sep 07:19 | ITALIA STAR: Crestere de 20% a vanzarilor de echipamente, la peste 10 milioane euro
09 Sep 07:40 | AIC TRUCKS: Vanzari de aproape 42 milioane euro si extindere a gamei de servicii
08 Sep 07:00 | CATERPILLAR: Comenzi mari primite din sectoarele energie si infrastructura, in 2025
26 Aug 07:00 | MAKITA: Venituri constante obtinute in conditii de piata dificile, marcate de instabilitate
20 Aug 07:00 | KOMATSU: Fluctuatiile valutare afecteaza in mod direct veniturile operationale din 2025
19 Aug 07:00 | EINHELL isi continua traiectoria de crestere si anunta obiective ambitioase pentru 2025
14 Aug 07:00 | KONECRANES raporteaza vanzari de peste 2 miliarde euro in primele sase luni
13 Aug 15:20 | Hilti Romania: Doua decenii de crestere si transformare, in industria constructiilor
11 Aug 07:00 | OTIS: Segmentul serviciilor inregistreaza din nou performante notabile pentru 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA