Miercuri, 07 Mai 2025
RO EN

SCHINDLER: Cota de 30% pe segmentul ascensoarelor noi, instalate in Romania

La nivel de grup, cresterea Schindler a continuat pe tot parcursul lui 2014, fapt ilustrat de majorarea comenzilor cu 7,8%, respectiv a veniturilor cu 7,3%. Cifra de afaceri a reprezentantei locale s-a diminuat cu 15% in anul precedent, situandu-se la 59,1 milioane de lei, insa pentru primul semestru din 2015 rezultatele cumuleaza 28,1 milioane de lei, iar estimarea pentru intregul exercitiu financiar este de 66,6 milioane de lei. "Circa 70% din venituri sunt realizate din vanzari de ascensoare si scari rulante noi, diferenta fiind asigurata din intretinere si reparatii. Pe segmentul echipamentelor noi suntem lideri incontestabili de piata, cu o cota de peste 30%. In ultimul an, am avut in intretinere aproximativ 3.100 de unitati la nivelul intregii tari - aproximativ 8% din numarul total de echipamente. Asiguram, in principal, servicii de mentenanta a parcului propriu de instalatii, dispunand de cele mai bune conditii de pregatire a personalului si solutiile potrivite pentru cea mai inalta calitate a serviciului efectuat. In ceea ce priveste unitatile noi, am avut vanzari atat in domeniul rezidential (unde s-a constatat o sporire a numarului de proiecte), cat si in cel comercial, dintre obiectivele majore la care am participat putand fi amintite Mega Mall Bucuresti (13 ascensoare Schindler 3300, 7 ascensoare Schindler 5500, 4 ascensoare Schindler 2600, 40 de scari rulante Schindler 9300AE si 4 trotuare rulante Schindler 9500AE), Auchan Drumul Taberei (8 ascensoare Schindler 2600, 6 ascensoare Schindler 5500, 6 scari rulante Schindler 9300AE si 12 trotuare rulante Schindler 9500AE). Fiind continuu implicati in dezvoltarea de produse de varf, inovatiile noastre sunt determinate de intelegerea cerintelor viitoare de mobilitate. Ne-am angajat la aceasta abordare si am stabilit, in mod repetat, noi standarde in industria de profil, investind in oameni si in inovatie, pentru a dezvolta produse sigure si ecologice. Intr-o societate bazata mai ales pe profit, Schindler pune in primul rand accent pe relatia cu beneficiarul si mai ales pe gradul de satisfactie a acestuia, astfel incat sa fim mereu prima alegere a clientilor nostri. Ca atare, am implementat si in Romania programul «Customer Excellence», prin care realizam, in mod constant, sondaje ce masoara gradul de multumire a beneficiarilor, indicatorul rezultat (Net Promoter Score) pentru acest an fiind de 87,3%. Tehnicienii nostri de service si montaj utilizeaza tehnologia de comunicare prin dispozitive mobile Field Link, pentru a accesa istoricul reparatiilor, datele tehnice, ghidul de depistare a defectelor, procedurile de reparatie sau organizarea graficului zilnic de lucrari. Estimarile in ceea ce priveste piata de echipamente noi indica usoara crestere, determinata, in special, de segmentul rezidential. Pe palierul de intretinere, ne-am consolidat baza de clienti, iar avansul va fi generat de preluarea in service a echipamentelor furnizate si puse in functiune de Schindler Romania. Referitor la modernizari/inlocuiri de unitati existente, potentialul pietei se dovedeste a fi ridicat, insa resursele financiare ale detinatorilor sunt in continuare problematice. Misiunea companiei noastre ramane aceea de a crea noi sisteme si solutii pentru a face cladirile si orasele lumii moderne mai sigure, mai eficiente si mai sustenabile in fiecare zi", a declarat Gabriel Cirstea, director general al subsidiarei locale. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

Din aceeasi categorie

06 Mai 07:00 | OTIS: Activitatea de service compenseaza scaderea comenzilor provenite din China
02 Mai 07:00 | LIEBHERR anunta crestere de 4% si intarirea pozitiei competitive in anul 2024
30 Apr 07:00 | CECE: 2024, un an dificil pentru industria europeana de echipamente de constructii
15 Apr 07:00 | HILTI a castigat in anul 2024 noi cote de piata intr-un context economic dificil
13 Mar 06:48 | KONE Romania: Evolutie buna in 2024 si noi perspective pozitive pentru 2025
05 Mar 06:00 | BAUMA 2025 ofera abordari inedite din lumea utilajelor de constructii sustenabile
03 Mar 06:00 | INGERSOLL RAND creste si raporteaza rezultate-record pentru anul financiar 2024
28 Feb 06:00 | SCHINDLER: Modernizarile si operatiunile de service au asigurat progresul rezutatelor
26 Feb 06:45 | MP IFMA - Crestere record: Veniturile companiei au depasit cu 50% nivelul din 2021
25 Feb 06:00 | KONECRANES: Cresteri pe segmentele de service si echipamente industriale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA